Divný věci

Divný věci

Anotace: co se děje..?

Zajímalo by mě proč to tak je.

Proč se věci stali tak, jak se stali a proč já jsem nebyl tehdy trochu zodpovědnější. Proč jsem víc nepřemejšlel nad tím co dělám a co mě to bude stát.

Spadnul jsem do drog hrozně rychle. Vlastně mi to došlo až zpětně a čím dýl nefetuju, tím víc mi to dochází. Ale taky je to čím dál tím těžší. Často mívám divný stavy, chuť na bílý, ale hlavně halucinace...Fakt takový, že je mi z toho zle a ikdyž vím že nemám čeho, tak mám strach... Večer když si jdu lehnout tak je tma a ticho.. vidím divný věci. Poslední dobou je to pořád častější a halucinace intenzivnější, silnější a nejhorší na tom je že jsou čím dál tím reálnější... Když mám zavřený oči tak mi před nima lítá miliony věci, různejch obrázků... někdy jsou veselý, ale většinou ne... až se mi z toho začne motat hlava a když pak oči otevřu tak většinou vidím těsně před sebou hlavu nějákýho zvířete jak cenní zuby... vypadá to trochu jako vlk, ale má zčásti lidský rysy a takový divný oči.. je jako na drogách... těžko se to popisuje, on hlavně hned zase zmizí a za chvilku se objeví znovu a takhle pořád... Ale jenom když je tma.. pak to většinou něják ustane a mě se povede usnout... Ale doufám že už se to nebude moc opakovat, taky by mi z toho mohlo jednou přeskočit už úplně..
Autor Ready2Destroy, 02.04.2010
Přečteno 329x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí