Co když...?!

Co když...?!

Anotace: Co když .. je to jen blbá úvaha, kterou nemá smysl číst? :)

Co když..?!
Velmi mocná otázka - donutí nás poměrně hodně přemýšlet na trošku jiné obecné úrovni.
A co když ne? ..očividně to funguje ne? :-)

Naše podvědomí tuto otázku určitě zpracovává mnohem intezivněji než otázky, na které je lehké odpovědět.
Podvědomí zde hraje velkou roli. Napadla mě právě taková úvaha, že mnohem snadněji se hledají otázky než odpovědi, tedy si myslím, že při hledání otázek se můžeme naučit mnohdy více než při hledání odpovědí.
Otázky nás donutí přemýšlet, což je podle mě větším přínosem než se spokojit s pouhou odpovědí. Otázky nás dovedou mnohem dál, než prosté odpovědi.

Co když bude zítra škaredě?

Co když po přečtení této úvahy budu mít hlad a žízeň??!

Co když budu mít chuť napít se čisté vody???!

Velice prosté a hloupé otázky, ale zamyslete se teď prosím nad nima co nejhlouběji, opravdu! (moc času vám to určitě nevezme) a vyvoďte z nich nějaký vlastní závěr.

Zřejmě je umění se zeptat sám sebe tak, abych došel ke správnému závěru.

Je tohle správný závěr?

Prosím o vaše názory :)
Co se vám vybaví při vyslovení otázky: Co když...?
A kolik lidí z vás má teď alespoň malou žízeň? :)
Autor Tvůj kamarád Kodein, 17.05.2010
Přečteno 384x
Tipy 3
Poslední tipující: Estelle B., Morsia, Niky88
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sice neodpovím na Tvé otázky ani nepoložím novou, ale jsem ráda, že jsem si sem klikla... mám radost, že se ptáš... ať už na cokoliv... když se ptáš, nejsi sám... je v tom veliká naděje a klid, R

28.03.2012 19:17:35 | Radhuza

To je jako "Proč..." - a proč ne?

18.03.2012 17:43:23 | LadyElis

Co když, co kdyby vůbec nejsou stejný.
Jen si řekněte: Co když je všechno jinak - a pak: Co kdyby bylo všechno úplně jinak.

09.06.2010 11:38:00 | Unyle Pěl

co když lidi otevřou oči a začnou přemýšlet?
co když, co kdyby- otázky, kdy se člověk při odpovědi vždycky může plést... co když, to je tak suběktivní, protože oběktivní je jen to, co už se stalo...

07.06.2010 17:28:00 | Morsia

Co když je skoro stejná fráze jako Co by bylo kdyby....:-)

19.05.2010 06:19:00 | Niky88

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí