Volby 2010

Volby 2010

Anotace: Můj názor na volby a postoj naších pánů politiků k naší rodné zemi

A je to tady, konečně máme po volbách. Dopadly sice vítězně pro Sociální demokraty, ale přece jen, neobsadí senát tak jak si představovali. Protože v celkovém počtu vyhrála pravice. Což je na jednu stranu skvělá zpráva, ,protože se konečně naše země dostane z těch dluhů co má a tím pádem nebude následovat Řecko snad.. . Uvidíme, necháme se naši pravicovou vládou překvapit. Také se stalo jedno velké a dost milé překvapeni, pro většinu národa, pan Paroubek rezignoval a odešel z vlády, konečně pořádný důvod proč slavit :-) Ale zase na druhou stranu, pravicova vláda není úplně tak dobrá jak ji všichni vychvalují, má i své záporné stránky, jako každá jiná... Ted budeme všichni platit jak mourovatí, ale zas radši si utáhnout opasky hned, než bychom si je museli po krachu naši překrásné země utáhnout v době, kdy bychom byli v totálním krachu... Také si myslím, že zavedení školného je totální nesmysl a ničemu to nepomůže spíš naopak, náš národ upadne do totální debility, jelikož většina lidí bude mít maximálně střední školu a vysokou školu si nebude moct dovolit 80% populace a z těch zbylých 20% všichni nebudu tak inteligentní, aby mohli universitu navštěvovat. Zpoplatnění některých zákroků u lékaře není taky nejšetrnějším řešením, protože většina naší populace nebude mít na zaplacení a proto nepůjde k lékaři. Proč tedy platíme zdravotní pojištění, které by mělo jít čistě na zdravotnické účely. Holt naše vláda si nejspíš přeje abychom měli všichni černé zuby, polámané nohy a umřeli dřív, než půjdeme do důchodu, který brzy zvýši nad 75let ... Určitou logiku má. Ale proč si naši páni politici nesáhnou na své svědomí a nesníží si platy aspoň na průměrnou mzdu, která je kolem dvaceti tisíc. Proč se nestarají o podnikatelé, kteří každý měsíc vykazují nulové zisky, ale nikdo jim na ten daňový podvod nepřijde a stát jim ještě dává peníze, protože oni jsou "chudáci a nemají ani na jídlo" tak proč tedy podnikají několik let, když se na tom neuživí a nehledají si normální práci. Proč policisté chod tak brzo na penzi, když by byli schopni práce a mnozí dělníci musí pracovat do důchodu a to vykážou větší tělesnou činnost, než naši "strážci zákona". Tak proč se nepozastavit nad tím, kde by chtěla naše vláda "šetřit" peníze. Já osobně jsem zastánce názoru, že to je na nesprávném místě a takových bodů, kde by se dalo ušetřit je hodně.... Páni politici stačí jen přemýšlet .... Doufám, že někdo, někdy založí stranu, která bude napůl pravicová a napůl levicová, jelikož to by tu bylo potřeba a myslím si, že hodně lidí by to uvítalo. A pokud se k tomu nikdo nebude mít, tak tento nový trend zavedu já. Snad to bude mít úspěch. Držte mi palce o mě SNAD ještě uslyšíte...
Autor diciassette, 02.06.2010
Přečteno 404x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No uvidíme jak se to vybarvi,ale já bych to moc dobře neviděl. Sice to bude blbý příklad, ale třeba v Africe pokud lidí nic nedělají, nejdou si pro potravu tak umřou hlady, v každém normálním státě kdo nepracuje nemá nic, ale zde, kdo nepracuje a krade má všechno... Brzo budeme ve velkém dluhu a jako stát krachneme dávám tomu maximálně 10let...

08.06.2010 23:03:00 | diciassette

Já bych řpidal ještě pár dalších pravicových receptů - práce na částečný úvazek - tedy jak se říká v zahraničí - neplnohodnotná práce, degresivní daně, daňové ráje... to pak nikdy nemůžeme mít dost peněz na zdravotnictví a důchody...

03.06.2010 14:18:00 | Daniel S.

při platu 20 tisíc pro politiky by nekradla většina, ale všichni:) opravdovou pravicovou vládu tato země ještě neměla a dokud nebudou naše rozpočty minimálně vyrovnané jen těžko budeme dostávat něco zadarmo... a dle mého názoru to není ani dobré, vypěstovali jsme si zde za ty roky početnou skupinu lidí, kteří se v tomto rozhazovačném systému naučili žít, a co je určitě špatně, nemotivující a pro "normální" občany frustrující, že rodina, která nepracuje dostane za nic víc peněz než ta kde oba rodiče pracují, pokud na to máte žaludek je spousta možností jak dobře na státu parazitovat, prý 50% obyvatel je závislých na nějaké dávce, to je naprostá šílenost a dokud nebude platit že nepracovat rovná se živořit nic se nezlepší

03.06.2010 09:30:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí