Kdo jsou mimozemšťani?

Kdo jsou mimozemšťani?

Anotace: Zamyšlení nad tím, jestli jsme ve vesmíru sami, nebo jestli jsou i jiné ,,civilizace"

Kdo jsou mimozemšťáni? Vážně jsou to ti zelení "mužíčci" ze všech sci-fi filmů, hororů a knížek? Nebo mají úplně jinou barvu, tvar. Jí totéž co my, nebo si pochutnávájí na "sajrajtech" z vesmíru? Co my víme, kam mizí všechny ty části raket ve kterých se létá do vesmíru? Snad všichni vám řeknou že to je kvůli nějaké anti-gravitaci, která prostě ve vesmíru je. Co když si tyto části ony "vesmírné bytosti" prostě přitahují a pak si z toho dělají třeba "barevný salát." To nevím, neví to asi nikdo...
Ale co když jmse ti "vesmírní človíčci" my? Co když na této planetě, které se říká země jsme my ti návštěvníci? Co když tu před námi byla hodně vyspělá civilizace, my na ni zaútočili a ona se stáhla. Mohla nám vymazat paměť, změnit nám naši původní podobu, vymazat nám naše schopnosti a "pustit" na nás různé viry a nemoci, které v "jejich světě" dávno umí vyléčit. Možná, že nám paměť nevymazali pořádně, možná udělali nějakou chybu a my si začínáme vzpomínat...
Možná, že pomocí sci-fi filmů a sci-fi knížek dosáhneme toho, abychom si vzpoměli a našli onu zlou civilizaci abychom s ní konečně "zametli."
Doufám, že se nám to povede.

jghrhkdjo hdshisu
(Mír s vámi)
Autor Talisman, 04.06.2010
Přečteno 351x
Tipy 2
Poslední tipující: Zasněný básník
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc díky... Myslíš že se "Nám" ta základna na Marsu povede?

08.06.2010 10:41:00 | Talisman

:) Moc se mi to líbí. Doma mám knížku o mimozemšťanech a vůbec člověk se tím často zabejvá. Je to zajímavý téma, ale jsem zvědavej, jestli se vůbec někdy vyřeší...
nedávno jsem viděl v jednom dokumentu anglický televize BBC, že za takových 50 let bychom měli vytvořit základy k životu na Marsu i na Měsíci....tak uvidíme. Ale i tam pak nebudeme moct přežít.

Stylisticky je ta tvoje úvaha povedená, jen piš dál ;) :)

04.06.2010 12:04:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí