Přestávka v naší třídě

Přestávka v naší třídě

Anotace: Jednou jedno téma na ČJ...

Crrr. Zvonek zvoní. Škola končí? Ne, to jen začíná přestávka. Unaveně se rozhlédnu po třídě a mám možnost na vlastní oči vidět, jak mrtví ožívají. Les protahujících se rukou míří až k nebesům. Ústa se otvírají v zívnutích a víčka by nejradši přikryla oči za účelem hlubokého spánku. Rozlámaná těla se pomalu vyprošťují z lavic a vypadá to, jakoby se snažila osvojit si znovu pohyb. Mozky si dávají chvilkový oddech. Po chvilce nepozornosti se rozhlédnu znovu a zjišťuji, že nás v místnosti zůstalo jen pár. Ale kde jsou ostatní? Kam zmizeli?
Ruch začíná sílit i bez nich. Lavice a židle se hýbají a šoupají, pytlíky a obaly od svačin šustí jako o život, ozývá se chroupání a spokojené mlaskání. Když každý spořádá svou pochoutku, začíná se debatovat. Jeden hlas se snaží překřičet druhý, ozývá se smích, řeší se vážná i nevýznamná témata. Skupinka „přeživších“ se drží u sebe a nevnímá čas. O tom, že se přestávka již chýlí ke konci, napovídá návrat našich „ztracených“. Hluk roste, šustění také sílí. Zábava je v plném proudu. A pak se zase ozve to příšerné drnčení ďábelského stroje. Zvonek zvoní – to už přestávka opravdu končí?
Autor Prinzeschen, 06.06.2010
Přečteno 494x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí