drogová kultura může být docela fajn

drogová kultura může být docela fajn

Anotace: Jestli to budete číst, tak si z toho můžete něco vybrat

Nedávno jsem četl nějaký úryvek z knihy Jana Weisse. To byl ten český spisovatel, který psal pod vlivem halucinací, prodělal myslím břišní tyfus, nakrátko se ocitl v jiném světě. Dost ho to v tvorbě ovlivnilo. Co všechno asi viděl?
Každopádně on v té knížce popisoval ulici, ve které stál prodavač, jehož zbožím byly jakési magické prášky. Každý z nich měl svůj název, velmi charakteristický. Po požití takového prášku člověk usnul a naráz se přenesl do naprosto jiných sfér bytí. tak například prášek Exotic navodil uživateli sen o cestování v krajině plné palem, písku a beduínů.
Velmi se mi líbila ta představa(snadnenávykové drogy, způsobující hezký sen. Evropská unie a naše česká vláda totiž za veřejné peníze už patnáct let vede propagaci proti drogám, zaměřenou zejména na nás mladé. Kéž by tato válka byla razantně vedena proti takovým zvěrstvům jako je heroin a pervitin. Proč to ale odnesla chudinka příroda se svými velmi zajímavými plodinami, rozmanitými druhy hub a rostlin, o kterých kdysi věděly moudré a zasvěcené ženy(někdy i muži), o kterých věděli i mniši v klášterech, sedláci, kteří pracovali na polích, děti skotačící po lesním paloučku....
Naštěstí nám ani EU ani čeští politici nemůžou zakázat modlitbu a meditaci, výborné prostředky pro kontakt s vesmírem. naštěstí nám nemůžou zakázat hudbu která v případě mnohých skladatelů, (jako byl Bach nebo Dvořák)právě z těch vyšších oblastí vesmíru vzešla. Ne, já tady nepíšu oslavné hymny na fet a kocovinu,
Já si jenom myslím, že v dnešním světě umělosti, kdy se lidé začínají podobat plastům a kovu všude okolo, často chladní, bez zájmu o druhé a ambiciozní, by nám prostě neškodila trocha té drogové kultury promísená se správnou dávkou pokory a víry. Že by nám neškodilo se víc objímat a líbat, místo abychom používali kila různých gelů, mýdel a parfémů a doufali, že právě to k nám přitáhne cosi jako lásku. Stará dobrá generace Hippies říkala Milujte se, neválčete. Dnes je potřeba říct MIlUJTE SE JEŠTĚ VÍC A NEUZAVÍREJTE SE SVOU MYSL A CIT DO KRABIC!
Autor Kéž bych byl kytička, 24.06.2010
Přečteno 483x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Už se to nekazí. Dostalo se mi pomoci.

:) hmm, já zas nemám osobní zkušenost s LSD, tož nemohu sloužit doporučením; :) pouze z porovnání některých sdělení v tisku ani ne moc odborném /:) naposledy zmiňovala příloha HN českého kolemválečného psychiatra-experimentátora/ soudím, že MHD a LSD může mít podobný účinek jen u některých jedinců a spoléhat se na to nedá :).....:o) ovšem, jak říká můj švagr o čemkoli - To musí bavit.....................
Tož, je na Tobě, s čím začneš...:o) ...Pěkný den!

02.07.2010 15:51:00 | pamp_elka

/krucinál. dnes se mi všecko...k..kazí.
:o) to by si člověk fakt raději něco prásknul.../

30.06.2010 13:35:00 | pamp_elka

:) unyle neříká se technice *zfetuji se bez chemie* nááhodou meditace?
:o) výhody: :o) nepředávkuješ se tak snadno......./možná.../

29.06.2010 21:53:00 | pamp_elka

... a jinak, hmm, tos mne Vladane zklamal. Pan prezident jel onehda dokonce vlakem -- je to /místy/ vůl, ALE FRAJER!

:o)

29.06.2010 21:52:00 | pamp_elka

:o) Vladane, nevím, jestli si rozumíme: Tobě byl blbě z LSD a teď bys chtěl zjistit, zda by Ti nemohlo bejt blbě i z MHD??? ---

:-) tak šup šup, zakup lísteček; pokud jde o dlouho si odpíraný zážitek /"meet yourself"/, je to investice bez rizika.....:o)

29.06.2010 21:50:00 | pamp_elka

No tak snad aby se nestalo jako to,co se stalo s tvrdou drogou: alkohol a měkou, ale dost návikovou: tabák. Staly se obchodovatelným zbožím, to pak se dostaneš zase zpátky do těch krabic, o kterých mluvíš.
A koneckonců na byznys dojelo i samotné hnutí hippies (viz Woodstock v porovnání s Human be-in) a že to drogová filosofie nevyřeší - to bylo vidět na festivalu v Altamontnu a na činech hipíka Charlese Mansona.

Prostě něco má tvá úvaha do sebe,ale ty dopady jsou neuřiditelný.

28.06.2010 13:04:00 | dead-head

Je to nahovno, kolika lidem by drogy pomohly..

28.06.2010 09:46:00 | Unyle Pěl

*..v dnešním světě umělosti, kdy se lidé začínají podobat plastům a kovu všude okolo, často chladní, bez zájmu o druhé a ambiciozní, by nám prostě neškodila trocha té drogové kultury promísená se správnou dávkou pokory a víry. Že by nám neškodilo se víc objímat a líbat, ...* ----- :o) nojo, ale... proč se k tomu napřed potřebujem fetnout? :o) jsou snad lidi hnusný?

................jsem z města. pouřívám MHD. :o) fairová odpověď zní, ano, většinou jsou...

25.06.2010 09:42:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí