Jen smrt se nezmění

Jen smrt se nezmění

Anotace: Jaký to tu bylo nevzpomínám si jen mi tu něco chybí nebo někdo? Snad mi poradíte vy?

Tak dlouho jsem tu neputovala....Teď si všímám jak každý se trochu změnil, každého dostihl nějaký osud. Měla jsem pár oblíbených autorů....a teď nemůžu je skoro najít. Nepoznávám je...Jen si říkám jaký mají život tam daleko, když putujeme po síti a vyskočíme k nim z monitoru? Co se s nimi děje? CO se stalo se mnou? Dospívám každým dnem, poznávám stále nové a nove. Ale co to staré?Na to nechci zapomenout měla jsem to ráda, tady jsem to měla ráda. Teď nestíhám přečíst co jsem promeškala a můj pomalý net mi to ani neusnadňuje. Jen tu teď ve 2 ráno sedím a brouzdám po autorech a říkám si jo tady s ním jsem si psala. Tolik mi poradili, tolik mi dali naději a já jsem díky nim zase psala a vždy se sem vrátila. Byli pro mě důležití, ale co já? Poznamenala jsem také někoho? Všimnul si mě někdo? Nebo jenom proplouvám jak šedá myška? Znala jsem trochu od někoho, ale najednou si člověk všimne jak se změnili. No a já zvědavá bych chtěla vědět co.Najednou to byla změna. Jako celý život. Ten je taky plný změn. Jediný co se nezmění je smrt. Aspoň že tu po každém něco zůstane. Někdy jen člověka některé změny zaskočí.

Už jsem asi moc unavená a povídám nesmysli, tak si toho nevšímejte však já se z toho zase dostanu:)
Autor Kirsten, 23.07.2010
Přečteno 350x
Tipy 5
Poslední tipující: poeta, S..a, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ve dvě v noci se má spát :))

31.10.2012 22:25:35 | poeta

To jsou niance života...

23.07.2010 02:22:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí