Kopírování článků

Kopírování článků

Anotace: copyy

Ano, někomu vadí, i když se použije odkaz, ale to je bud ten kdo článek píše hodiny, nebo někdo kdo má celej skopírovanej blog a napíše pár řádků, tak se málem p... když mu někdo napíše jestli by ten článek nemoh i se zdrojem zkopírovat. Jinak neni zas tak velikej problém skopírovat i ikonku nebo odkaz ne? Když napíšu tento krátkej článeek tak to prakticky nic neni.. Ale co když někdo píše články hodieny a pak ho najde na dalších dvaceti blozích bez zdroje?! Můj první blog byl prakticky skopírovanej - bylo mi deset, ale když sem pochytala trochu rozumu tak sem ho ihned smazala.. Ale proboha lidi to vám příde normální něco zkopírovat? Tento blog obsahuje články z mé hlavy, z youtube-kde sem našla písně na které když kliknete tak najedete na autora přidaného videa, obrázky bud mé nebo z deavianartu a podobně.. když už tak napíšu vyditelnej zdroj!
Prominte že mluvim tak o všech ale je statisticky dokázáno že zruba 50% blogů je minimálně z poloviny zkopírovaný, myslíte že je někdo štastnej když doopravdy chce na seznamu něco najít a místo toho aby našel různý informace např o nákym hercovi tak najde přes 40 stejných?? vám se to nestalo? Zamyslete se... a doufám že ted už budete kopírovat minimálně s ikonkou nebo odkazem a co v nejmenší míře!
Autor Tyna 2, 21.08.2010
Přečteno 302x
Tipy 2
Poslední tipující: Pythonissa__
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím.
Ano, když mi bylo 11, tak jsem také měla blog, kde jsem jenom kopírovala a zdroj uvedla jenom občas. Pak jsem ho smazala.
Vždyť k čemu je, když člověk najde jeden článek X krát zkopírovanej?
Prostě když už kopírovat, tak aspoň zdroj a viditelnej. Ale jsou třeba věci (jako povídky, básně atp.), které mi vadily, když je někdo zkopíroval i se zdrojem a nezeptal se mě - coby autorky - na to, zda to může zkopírovat.
ST...!

23.08.2010 17:52:00 | Pythonissa__

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí