Jsem hloupá všeho ted lituji ....pomoc pomoc !!!

Jsem hloupá všeho ted lituji ....pomoc pomoc !!!

Anotace: Je to o tom když se někdo splete a pak toho děsně lituje ...

Bylo léto bylo krásně skládala jsem si básně o svím krásném osudu a životu ,vymalovala jsem si to červenýma a ružovíma barvičkama ,jak to všechno bude nádhra ...A pak tu náhle byl čas rohodování ,já i moji kámoši na základce jsem se museli rozhodnout co dál ,co čekáme od toho hloupého života ,já jsem chtěla dělat něco se zvířaty ostatní třeba chtěli jít na zedníka nebo na hotelovku nebo tak ,to jsem ještě neveděla pořádně co chci rozodla jsem se že si podám přihlášku na veterinární školu a pak na další dvě ....Tak jsem poslala a podala přihlášky a pak už nezbejvalo než čekat než mi odpoví ,čekání je dlouhé moc moc dlouhé ...A pak to přišlo přišlo to bylo to zlé a zlé ,nešlo to přestát ,přišla mi obálka s modrým prouškem a já už veděla že je zle ...Dostala jsem obálku kde bylo napsáno že mě nepřijali a sen muj sen co jsem si přála se rozpustil a bylo vymalováno ,už nikdy nechic nic jiného ted chci už jenom mít klid svuj klid v duši a v sdci ,lidi co jsem měla ráda mě opustili když jsem to nejvíc potřebovala a ted co mam ted nervi a slzy každý den to samí ..JÁ chci jenom lásku mít a pohodu ale na to nikdy adi už nedosáhnu bude to pořát jenom temnota ????
Autor Kadaj, 05.09.2010
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten modrý proušek mě vážně dostal. Rozhodně to není román, když už nic jiného, musím dílo přesunout jinam.

15.09.2010 20:01:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí