Co pro mě znamená nenávist?

Co pro mě znamená nenávist?

Anotace: Když existuje bílá, má existovat i černá, ne? :-)

Sbírka: Liebe und Hass (Láska a nenávist)

Nenávist je to, co není pěkné…:-)

Nenávist je to, co zapříčiňuje, že láska nemusí být až tak likvidační. Nenávist je to, co mě drží při zemi a při životě. Nenávist je to, co aplikuji na všechny, kteří mi ublíží, kteří se dotknou nedotknutelného, kteří mě raní, nebo mě jednoduše něčím naštvou (slušně řečeno). Jako se dá z celého srdce milovat, dá se i z celého srdce upřímně nenávidět. Pokud vám někdo tvrdí, že není schopen nenávidět kohokoli za cokoli, pravděpodobně se není schopen ani nijak bránit proti útokům psychickým i fyzickým. Pro běžný svět vlastně nejspíš slaboch, kterého v lepším případě ochraňuje někdo jiný. V horším dopadne blbě… A pokud vám někdo tvrdí, že přece nemá cenu si nenávistí špinit život a osobnost, přetvařuje se. Ale nenávist je přirozená jako láska, avšak neznamená žádnou přetvářku, žádné vzletné pocity, ani kecy. Žádné růžové brýle. Oproti lásce je výrazně civilnější. Ale je pro vás zároveň méně destruktivní. A pro vaše okolí? To závisí na síle osobnosti…
Autor bloodysunset, 13.09.2010
Přečteno 410x
Tipy 7
Poslední tipující: Gabrielle, malá slečna, dream in emptiness, J.U. Ray, pamp_elka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nenávist je projev frustrovaného ega,když věci nejsou podle něho..

11.12.2010 12:23:00 | Weylin

Souhlasím s Tebou v tom, že je nenávist druhá stana lásky. Ale zatímco láska nasazuje růžové brýle, nenávist podle mě není úplně civilní - ta nasadí zase poněkud černé brýle ;)

13.09.2010 20:50:00 | J.U. Ray

S tou destruktivitou si nejsem jistá, nějakým způsobem destruktivní je. a není dobré když všechno sežere; a není dobré, pokud se utrhne z řetězu, neb většinou to odskáčí náhodní či nevinní či slabší a vůbec někdo jinej.... ale je lidská.... a nutit k lásce, pokud není, je násilí a hnus; tak nějak.

13.09.2010 13:37:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí