Tma

Tma

Anotace: Procházka životem

Hrajete si rádi?
Pojdte si chvilku hrát se slovy,se smrtí,s životem.
Je to jednoduché,zamyslete se nad tím jakou spojitost vidíte ve slovech jako jsou tma,beznaděj,propadlo,skalisko,úzkost.Vydíte tam spojitost?Pokud ano začínáte být naladěni na správnou vlnovou délku.Pokud ne,zkusím vám trochu pomoci.Opravdu ale jen trochu,budete muset používat mozek!
Pokud je vám jasné,že se vám blíží něco nevyhnutelného a nepříjemného,s čím už nemůžete nic udělat,dostáváte z toho většinou úzkost.Je pro vás naprosto strašné vědět,že ač nechcete,je to zcela jisté.Povětšinou vás to dostane až na nejrůznější skaliska ůvah a činů.Zpousty zbabělců a slabých povah to dokonce i zavede na skalisko života a smrti.Ale jak již jsem řekl jsou to zbabělci a pomatenci.Zpousty lidí taková situace ůzkosti vede k myšlenkám typu:Nemohl jsem něco změnit?Kde jsem udělal chybu?Jak je možné že se to propadlo podemnou otevřelo?
Protože právě vy jste rozhodli,že budete v danou chvilku stát na daném místě!!
A pak po procházce těmito stavy na vás padne ohromná beznaděj.Kdy se ploužíte světem ze dne na den."Normálním" světem jako pouhý stín a jednou až zapadne slunce,něco ve vás zhasne a z vašeho stínu se rozlije černá tma.
Lukáš Chlup
Autor Luk, 08.01.2006
Přečteno 517x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (8x)

Komentáře

Je zvláštní, jak moc často lidé uvažují o téhle věci. Co je k tomu asi vede? Zklamal je snad život? přátelé? příbuzní? Proč lidé utíkají? A proč se lidé bojí? A čeho se vlastně bojí?

PS: dávej trochu pozor na pravopis

25.01.2006 22:14:00 | Montynka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí