Věčný boj s časem a hmotou

Věčný boj s časem a hmotou

Anotace: V době komunikačního fb jsem tu zase po pár létech :) Opět nespokojený...

Facebook. Co na to říct? S trochou nadsázky jde o nalezení starých přátel a být v kontaktu s takovými, se kterými máme pramálo společného. Můžeme si přidávat takové přátele jako na běžícím páse, nebo vložit do svého statusu inzerát... To se mi stalo. Kamarádka v něm víceméně žádá o výpomoc, a tak jsem se nabídl pracovně vyhovět. Všiml jsem si komentáře slečny, že se hledají urostlí, mladí, pohlední a hlavně svobodní muži, z čehož jsem usoudil, že ona slečna-spolubydlící je nezadána.
Co se týče žen, mám ve zvyku taktizovat. Chyba! Myslel jsem, že se předvedu u kamarádky coby řemeslník a zapůsobím na jeji spolubydlící. Toho úkolu se ale chopil tatínek mé kamarádky a mně maximálně zbývá čekat, že se ,,vynoří" další potřebná práce v bytě. Jak už jsem řikal, ohledně tématu žen mám ve zvyku taktizovat. Takže jsou 4 možnosti, jak se seznámit s kamarádčinou spolubydlící: 1)mohu se vetřít na návštěvu; 2)při další potřebné práci se opět nabídnout jako první, aby mě někdo chtě něchtě předběhl; 3)prosebně se zeptat, zda kamarádka NÁHODOU nemá další kamarádku prahnoucí po vztahu :); 4)...to nechám na Vás, mí milí čtenáři. Budu rád za kladné komentáře a návrhy v číselném pořadí 4.
Snad se v tom alespoň někdo vyzná, i když z pohledu cizího nevím :)
Autor Ekonom, 04.10.2010
Přečteno 505x
Tipy 2
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

v každém případě bych šla do boje se všema zbraněma!!!Vetřela bych se na návštěvu a pak bych se nabídla že něco opravím...no a taky je dobré se svěřit kámošce že někoho hledáš,my ženský jsme dohazovačky...ale jen pokud tě příliš nezná aby tě mohla kamarádkám představovat značně zidealizovaného!Držím palce!!!

10.10.2010 17:56:00 | la loba

V tom případě jsem to moh uložit konečně do povídek, ale zase by to nikdo nečet. Rozhodně dík ;-)

05.10.2010 19:47:00 | Ekonom

Zjišťuju, že jsem na to koukal špatnou perspektivou, je to lepší, než se nejdřív může zdát.

05.10.2010 15:16:00 | Unyle Pěl

Více geniálních odpovědí bys získal na www.zpovednice.cz

05.10.2010 13:07:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí