kouzelné, nebo magické datum.

kouzelné, nebo magické datum.

Anotace: je desátého dne, desátého měsíce roku deset...

jednou jsem už o tom... je to jako poklepat si pro štěstí, jako horoskop anebo polibek mladé krásné.... ne to jsem někde jinde.
magické datum - desátého dne desátého měsíce desátého roku v novém tisíciletí.
no zní to opravdu hezky, podmanivě, i když jsem to datum slyšel až odpoledne toho dne. jakkoliv má racionalita uvede na „pravou” míru ono datum, které je pouze nahodilým zhlukem čísel uznáváným na půlce světa, je působivé.
dokonce když si shodou okolností splodíte dítko, uvedete v pohyb jiné hodiny času datované od tohoto pro něj prvopočátku stane se ono datum věrohodnějším než to které máte v mobilu.
zasadíte strom a nic se neděje, jen ho máte více nebo méně rádi a když o něm povídáte svému vnoučeti a přesto přežije, může toto dítko za dalšího půlstoletí o tomto stromu povědět dalšímu vnoučeti. jenomže je to je víc než zítra a to my nemusíme. ale když se k tomu stanu panovníkem, je tu památný strom.
je to jako neustále a dokola omýlaný děj, který paradoxně může být jenom virtuální, anebo lež, jak chcete, když se stane tato „událost” pověstná a tedy uznávaná až nakonec magická dostane do obecného povědomí. charizmatický jedinec může uvést takovýto děj - neděj v život. na dálku to vypadá hloupě a nereálně, ale jen do chvíle, než takového jedince nepřipraven potkáte. pak založí svou církev s myšlenkou daného konce „světa”. zde nahodile vyplozené datum je přetavené do magična. smích vám ale vůbec nepomůže zvláště, když se jen spoléháte na svůj skeptický původ západního světa, a tedy nevíte co takovýto lidé dokážou,
než si sednete s takovým jedincem vědomým si své výjimečnosti do jedné místnosti. od této schůzky se stanete ač skeptik jemně nahlodán a pátráte po informacích. a protože jsou dnes informace o čemkoliv na pavučině světa k mání a od tolika pitomců a odborníků na jednom místě až vám z toho jde hlava kolem.
a pak čtete toho odborníka a pak zas toho přívržence a jejich pochlebovače a jejich žáky a zjistíte, že oba se schodnou na tomtéž, že ten druhý je blbec a lhář nevidící si na frňák. a začnete si pro jistotu balit na ten konec světa.
nejmagičtější je tedy datum, který si stvoříte sami a klidně před šesti sty lety. ach ano, zapoměl jsem a já dostanu- nejmagičtejší je datum vaší svatby...
a proto vás vyzívám aby jste si takové datum pečlivě vybírali, aby bylo lehce zapamatovatelné. pak se ještě zeptáte kdy že má její maminka narozeniny a když je i toto datum příjemné do hlavy, pak si s klidným pohybem podepište posvatební smlouvu.
je desátého dne, desátého měsíce desátého roku v tomto tisíciletí...
Autor slavekmiloslav, 10.10.2010
Přečteno 306x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak jsem si to čet, tak jsem si vzpomněl, že jsem něco chtěl napsat ve 20:10 20.10.2010 :-P

31.10.2010 16:37:00 | Bipolar Bear

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí