Pro Tebe, človíčku

Pro Tebe, človíčku

Anotace: ... jen vstup a nech to vplout....

Jako člověk člověku Ti říkám :

Jsi úžasná a dokonalá bytost. Jsi krásný právě díky své nedokonalosti a pokud tohle nevidíš, nedíváš se na sebe těma správnýma očima. Jsi silný a ačkoliv si o sobě myslíš, že jsi slabý, není tomu tak. Jsi silný, jen o své síle zatím pochybuješ. Máš strach jí přijmout, protože potom by jsi celý svůj život musel změnit a to chce odvahu. Tvůj strach tě svazuje a činí Tě nesvobodným a dokud se mu nepostavíš, bude růst a svazovat tě ještě víc, ale ono to přijde... Jednou určitě. I když, možná, že ne, protože to záleží jen a jen na Tobě. V minulosti jsi udělal dost chyb. I teď možná právě děláš nějakou chybu. A pořád budeš dělat chyby. Bez chyb to prostě nejde. Některé chyby se dají napravit, tak pokud o nějaké víš a dá se napravit, jdi a naprav jí, dokud je ještě čas. Za některé chyby se můžeš už jen omluvit, tak jdi a omluv se, protože na omluvu není nikdy pozdě. Každá chyba má svou hodnotu. Když už nic jiného, pokaždé se z ní můžeš přinejmenším poučit, tak rekapituluj a vyždímej ze svých chyb poučení a začni se jím řídit. Nauč se mít sám sebe rád. Odpusť si. Přijmi se se vším, co k Tobě patří. Zbytečně se za své chyby netrestej, protože život není utrpení. Život je dar. Narodil jsi se a jsi tu jen na chvilku, tak nepromarni možnosti, kdy můžeš být šťastný a můžeš někoho druhého učinit šťastným...
Autor Ráchel, 24.10.2010
Přečteno 359x
Tipy 7
Poslední tipující: Helena Lovecká, Sibyla, Agniezka, Yendas
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (23x)

Komentáře

Co dodat? Vložit myšlenku do uměleckého světa, dá zajisté více práce než naopak. Ovšem tato úvaha je hodna zamyšlení a ten komu byla určena, ji jistě využije ke svému prospěchu.

27.11.2010 00:09:00 | Jura

Tohle je ta nejlepší úvaha, kterou jsem kdy četla ST..:)

30.10.2010 15:13:00 | Sibyla

dávám jednoznačně ST! a souhlasím, máš naprostou pravdu..a je fajn, když Tě i druzí přijmou tak jak jseš..ale i bez nich jde po tom světě člověk sám..a měl by jít opatrně, aby za sebou zanechal co nejméně škody a smutku..a za každý úsměv milované osoby i svůj jsme vděčná..:) a vina..je hodně negativní energie, a vede jen do smutků..a proto je tu odpuštění..
pěkně napsáno :)

30.10.2010 11:53:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí