Evoluce..

Evoluce..

Anotace: ..ach vy nemoudří inteligentní lidé...všechny tři části v řadě...

Tak nás všechny zastihuje,každý den tu nevýrazná tu výraznější zpráva o objevech našich spoluobčanů:vědců, antropologů,paleontologů a dalších chytrých lidí.A jakých se zpráv se nám dostává?"Já či My jsme objevily,další druh další mezičlánek další stopu další kosti..prostě nález a tady předkládáme jeho výklad a objasnění a datová či druhová určení"...a to stáří nejprve jste uváděly desítky milionů let pak miliony a teď stovky tisíc let.Jak postupem času přicházíte na věk a období dějin planety tak se mírníte v letech,ale předháníte v teoriích a závěrech a to vše podáváte jako "vědeckou" pravdu......ach vy lidé nemoudří prahnoucí po uznání-titulech-dotacích-slávě ve vědeckých kruzích...víte to a pár nositelů Nobelovy ceny už to řeklo nahlas...mílete se,v evoluci je tolik víry a potažmo"sekt",které hlásají svůj pohled na evoluci a dějiny jako mezi církvemi celého světa.Vaše hrůza však teprve začala a to spolu s objevem možnosti číst DNA a zaplať Bohu za tuto metodu-neustále vás obrazně bodá do slabin/Australopithékus,Neandrtálci/ tak jak stále kopete nalézáte důkazy o této skutečnosti:
1.ŽIVOT SE OBJEVIL NA PLANETĚ NÁHLE JAKOBY V JEDNOM OKAMŽIKU A TO PLNĚ VYVINUTÝ A DOKONALÝ SE ZÁKONY PRAVIDLY A SMYSLEM.... VNITŘNÍM SOULADEM.
2.ŽÁDNÉ PŘECHODOVÉ MEZIČLÁNKY MEZI DRUHY NEJSOU A NEBYLY NALEZENY...VŠE CO NACHÁZÍTE JE "DLE SVÉHO DRUHU"!
3.PLATÍ TATO VĚTA JEDNOHO NOBELOVA ASTROFYZIKA:"POKUD BYCH CHTĚL VYSVĚTLIT PROSTÉMU PASTÝŘSKÉMU NÁRODU PŮVOD ŽIVOTA A PLANETY-VESMÍRU NEMOHL BYCH TO UDĚLAT LÉPE NEŽ TAK ŽE BYCH PŘEČETL GENESIS/PRVNÍ KNIHU MOJŽÍŠOVU-BIBLI/".
Tak vy nemoudří,ale velice inteligentní lidé...dále hledejte-pátrejte-zkoumejte...ale jako základ pro řešení rovnice života vemte Bibli..Svaté/pravdivé,čisté/Písmo a uvidíte že vám náhle vyjde správný výsledek a vše vám začne zapadat do skládačky jako dobře složené Puzzle...zkuste to vyžaduje to...to čeho se nedostává-pokoru a nebát se ostouzení od kolegů,kteří vás odsoudí a možná i vyženou z komunity,to je ale svědectví o nich ne o vás ,kteří budete dbát na skutečnou vědu skutečnou pravdu a pokoru.
Bojíte-li se stále ještě však-tak zkoumej dějiny zkoumej vše a uvidíš jen se Stvořitelem jako základem života dává vše smysl...a s tímto poznáním je spojený jaký-koli pozitivní pokrok v dějinách i dnes,s tímto je také spojena skutečná svoboda a ne to otročení lidským představám či lidským či náboženským tradicím!
Tak-bylo řečeno dosti-bylo?!....ZÁVĚR VĚCÍ JE:MĚJ BÁZEŇ PŘED PRAVÝM BOHEM A TVÉ POZNÁNÍ BUDE ROZHOJNĚNO...ŽIVOT TOTIŽ VZNIKÁ JEN ZE ŽIVOTA JIŽ EXISTUJÍCÍHO DLE SVÉHO DRUHU....takto končí evoluční teorie jíž ani Darwin nevěřil...a vy jste vědci nebo věřící dogmatici?
Pro evolucionisty:přišel váš poslední den.Pro mírné: přišel váš den záchrany...vydržte prosím.

část druhá:
Evoluce...část druhá...revoluce.
Evoluce...část druhá...revoluce.
Anotace: ...ach ty generace jdoucí do záhuby...

K nečekanému překvapení dochází,když se dostane na víru jménem evoluční teorie....tolik zastánců má,tolik věřících s titulem před i za jménem.A ti se diví že označuji tuto teorii za víru ne za fakt či prokázanou skutečnost..no to proto že se prokázala jako falešná a lživá a děsivě ovlivňující lidstvo vlastně mu tato víra dláždí cestu ke zničení.
Ale o tom již v prvním dejme tomu díle řečeno dosti bylo.Nyní bych rád pokud budeš...budete mít trpělivost zasáhl další oblast a vlastně pramáti evoluce filozofii
ať už starověkou Platón/Sokrates byl-li skutečný/či pana Kanta ,Humanismu a z něho plynoucí současné ekonomické a jiné filozofické proudy.Tyto směry poznávání života a pátrání po jeho smyslu a významu...také o kořenech emancipace touhy po nezávislosti a duši.To vše ve světle Bible a s jejím soudem o těchto lidských snaženích...představách a snech.
Poznání života-platí v něm stále ještě věta kterou Platón neřekl:"vím že nic nevím"?... no není to tak.Co víme o životě:
1.můžeme žít život bez barevného vidění..ano
2.můžeme žít bez chutí na patře...ano
3.můžeme žít život bez lásky a citů...no ano
4.můžeme žít život bez vůní...ano
5.můžeme žít život bez vzdělávání...ano
6.můžeme žít život bez doteků hmatu pohlazení...ano
A přece tyto vynechané věci:city,smysly jsou to proč žijeme,proč život milujeme proč z něj neradi odcházíme.
Tyto "věci" však nejsou produktem evoluce ani nemohou být....protože plně zrcadlí povahu a jednání,láskyplného stvořitele,který chtěl ne jen život dát,ale i radost do něj vložit,krásu,lásku jíž má v srdci...přenést do hmotného stvořitelského díla-člověka.
V tomto výčtu jsem záměrně vynechal ten jenž přináší,tolik dobra i zla zároveň a touto sedmou a podstatnou věcí je:
7.svobodná vůle se schopností tvořit,myslet a uvědomovat si že "jsem".
Tato zcela zásadní filozofická rovnice-poučka vlastně důvod vzniku všech filozofií a pohnutek a také vší dobroty a bohužel i ničemnosti v lidech.To není výsledek evoluce,ale opět daru....vrcholu Božích stvořitelských děl...člověku,jenž má plně zrcadlit Boží pohled na stvoření vesmír,život a lidská tvář znázorňuje vždy lásku v Božím pohledu.Tudíž těchto sedm
důvodů jež vykořeňují evoluční teorii ze srdcí a myslí a vsazují tam lásku a vděčnost Stvořiteli Bohu tomu jenž život dává a naplňuje ho smyslem-prací-láskou a dobrotou./ Všechno bylo vyslechnuto, [a] závěr věci je: Boj se [pravého] Boha a dodržuj jeho přikázání. To je totiž celý [závazek] člověka. 14 Vždyť [pravý] Bůh sám přivede dílo každého druhu na soud, pokud jde o každou utajenou věc, ať je dobrá, nebo špatná./A tak přišel den soudu všeho liského snažení od Platóna po Kanta,od Kaina po Stalina,od počátku lidského rodu po dnešní dny.
Pokud se pod něčím třese židle tak pod vší lidskou filozofií ekonmickou či humanitní a důvody znáte je postavena na velice špatném základu a lžích ať už si jako berličku vezmou evoluci,revoluce,sílu či humanitu stále výsledkem je smrt a utrpení lidského rodu......nevyhnutelně...a tady se dostáváme k duši té nebo těm ,které si připomíná svět od roku 2370před Kristem/my je známe jako "dušičky,helowen"/ v domění že Duše je nesmrtelná část živých organismů hlavně člověka či "něco" běžící v neustálém běhu převtělování.Tady se dostane na učence i tkz.křeťanské,kteří uchopili Platóna a snažili se ho dát do souladu s Biblickou naukou a vírou/Órigénes/...velice neblahý pokus stojící v pozadí odpadlictví od pravé víry a skutečného učení Kristova.Ten totiž stojí v přímém protikladu a odporu proti nauce o nesmrtelné duši jež tolik zneuctívá Boha Kristova Otce./poznámka autora...i proti nauce a nesmyslu jménem Trojice boží-což je pohanská nebiblická nauka/..:Jakože jsem živý,‘ je výrok Svrchovaného Pána :Pohleďte, všechny duše — ty patří mně. Jak duše otcova, tak rovněž duše synova — ty patří mně. Duše, která hřeší — ta zemře.-Vždyť všichni zhřešili a nedosahují Boží slávy.
A zase položme si pár otázek na úvod:
1.Kam byl stvořen člověk první lidský pár?
"No na Zem do Edenu chcete-li Ráje...dokonalé zahrady".
2.Jak dlouho měli žít Adam a Eva....?
"No navždy a starat se o planetu se svým potomstvem".
3.Změnil se Bůh?Nebo změnil svůj záměr s lidstvem?
"Ne nezměnil se...ani záměr nebyl změněn..jaký záměr? planeta plná dokonalých šťastných lidí ,ale jen naplněná-proces množení měl být po dosažení hranice ukončen..a zahrada-šťastné prostředí měla-má být na celé planetě/ne města,ne dálnice,ne odpad ne nesmyslné továrny na zbraně...to bude vše zničeno/".
Tady dochází na hledání důvodu obsaženého v tolikrát vyslovené otázce:"Kžyž je Bůh proč připouští ničemnost utrpení a smrt?"A nechává "žít" myšlenku o nesmrtelné duši.
Tak tedy proč?Proč ...no...jen zakřič to proč?!!!
Odpovídá Ti-Vám inteligentní lidé v Bibli po celé ty tisíce let to tam je vepsané!!!!
Přečti si první knihu Mojžíše/ať v Bibli či Koránu/třetí kapitolu verše 1 až verš 17.
Po čem to zatoužili naši prarodiče?"určovat si co je dobré a co špatné bez ohledu na svého láskyplného stvořitele,ale řekli mnohem více "my si budeme vládnout úspěšně samy bez tebe Otče",Mohl to Bůh ihned vyřešit Ano mohl je zabít a vrátit je okamžitě do prachu-stavu neexistence,ale tuto vzpouru sledovalo mnoho set milionů duchovních bytostí/my je známe jako anděli/a vznikla tak velká sporná otázka "Má Bůh právo vládnout svému stvoření-nebo si bude stvoření vládnout úspěšně samo ku svému prospěchu"?!!!.Ve své moudrosti nechal Všemohoucí čas na vyřešení této otázky a jak zní odpověď?To přece víš a zažívalo to lidstvo celé dějiny..."člověk vládne nad člověkem k jeho vlastní škodě".Tudíš tato sporná otázka je vyřešena a Bůh světe div se vyhrál:měl a má ve všem Pravdu!!!
A tak ten duchovní a i filozofický "plevel" nauka o nesmrtelné duši je zcela odhalena a zase vystavena posměchu a po Armagedonu i zapomění..tak jako všechny lidské filozofie.
Mezi něž patří zcela nepochybně i filozofie emancipace žen.Její vznik..no zahrada Eden-Eva a její touha po nezávislosti a samovládě...novodobé pokračování v 19 století a hlavně v tom nejvíce zkaženém v dějinách 20 století...do dnes.Jistě můžeme souhlasit že myšlenka byla revoluční a vystihovala touhy žen...jenže tak jako ze všeho udělal "Duch světa" jen cáry papírů a odvedl ženy k nemravnosti,sobectví,pýše a nečistotě všeho druhu.
Jistě můžeme souhlasit že žena lékařka...je dobrý počin,že žena fyzioterapeutka je blaho pro tělo...a není proti tomu zákon Boží.Ale je proti pohnutkám k tomuto vedoucím proti touze po nezávislosti proti manipulaci-sobectví,neposlušnosti hlavy žen-muži /ať manžela či otce/,není pochyb o tom že v rámci nedokonalosti a omezenosti mnohých mužů tuto svou touhu ženy prosadily svou nemravností a úskoky.Ale k čemu to vedlo?..nakonec k něštěstí a utrpení obou stran.Tady opět ve spolupráci s evolučním vyznáním víry a lidskou filozofií došlo ne k pokroku,ale k úpadku lidství a celé společnosti.
Tak dosti bylo úvahy této a bude-li třetí díl bude pojednávat o nápravě věcí vřejných i privátních.A pro naše drahé titulované spoluobčany tady ještě citát pro vaše vědomí i podvědomí toužící po Pravdě:
Bible: Je totiž napsáno:
„Způsobím, aby moudrost moudrých zahynula, a inteligenci intelektuálů odstrčím.“ 20 Kde je moudrý? Kde znalec Zákona? Kde debatér tohoto systému věcí? Neučinil Bůh moudrost světa pošetilou? 21 Když totiž, z Boží moudrosti, svět svou moudrostí Boha nepoznal, Bůh uznal za dobré pošetilostí toho, co je kázáno, zachránit ty, kdo věří.-prosté mírné lidi toužící po spravedlnosti. příjemný den
část třetí:Evoluce část třetí...dobré a špatné

Anotace: ..jo už aby to bylo za náma......

Všechny myšlenky obsažené v předchozích dílech mají jeden cíl vyvrátit a odhalit nemorálnost a nepravdu evoluční teorie a lidských filozofií založených na myšlence-Bůh není jednejme tedy jak chceme bez omezení jež by nám mohl dát Bůh kdyby existoval ... .
A to je námět tohoto třetího dílu jak poznat dobré a zlé, jak to určit, jak tyto morální veličiny pojmenovat či uchopit v životě bez Boha -Stvořitele. Takže to co tu máme je myšlenka-"Bůh není neomezujme se tedy a jezme a pijme a milujme se a zabíjejme a lupme nechme se oslavovat,vypínejme se a tužme po slávě,terorizujme ,protože zítra.....zítra máme zemřít".A tak dobré a zlé-poznání těchto hodnot je naprosto pošlapáváno filozofií,evoluční teorií,vládou lidí ,majetku,moci a síly. Vše totiž vychází z naprosto ničemného postoje nás lidí touhy po nezávislosti a takzvaném sebeurčení neboť tyto hodnoty jsou novodobé modly všeho lidstva od nejmenšího po největšího člověka. Evoluční teorie se stala jedním z pilířů tohoto ničemného lidského snažení......říká totiž to co je nepravdivé:"úspěšnější,silnější,bezohledný ten přežije"následky tohoto stavu srdce a mysli u lidí jsou jasně patrné od hříchu v zahradě Eden a ještě nikdy v dějinách po roce 2370 před naším letopočtem/chcete-li před Kristem/ se neprojevily takto obrovským devastujícím vlivem na všechno lidstvo na planetě. A nebýt Stvořitele-Boha tak život nikdy nenabude skutečného smyslu neboť všechny ty náboženské,ekonomické a politické systémy vytvořené na planetě lidmi pod vedením ničemných duchovních bytostí...nikdy žádný skutečný smysl života neobsahovali a neobsahují a nikdy obsahovat nebudou!!!Protože nezávislost na Stvořiteli vždy vede k tyraniím,sobectví,ničemnostem a nesvobodě každého jedince na světě...a v konečném důsledku smrti/stavu neexistence..možná ještě Boží připodobnění smrti k hlubokému spánku,bezesnému spánku,kdy nic nevnímáme -je na místě toto vysvětlení, protože nesmysl o nesmrtelné duši ještě žije v mnoha lidech/nemohu si odpustit promińte autoru myšlenku ještě více dokládájící nepravdu nauky o nesmrtelné duši...a tak se zamysleme nad tím proč milující stvořitel zakázal pod trestem smrti styk s duchovní říší pomocí spiritismu věštění a podobných praktik....lidé toto provozující totiž nepřicházejí do styku se s zemřelím předkem,ale s těmito ničemnými anděli kteří nás pozorují celá léta a brnkají na naše bolestivá místa a znají všechny naše slabiny a bolesti a mnohdy i touhy a to co naši předci říkali-dělali, či jakých ničemností se dopustili...ty potom prostřednictvím spiritismu sdělují jako takzvané "vzkazy ze záhrobí"mrvých duší... .a tak si lidé tyto věci provozující mnohdy myslí že konají dobro a správnou věc ...ale Bůh-Stvořitel to zakázal z lásky, tito ničemní duchovní tvorové vědí toto:že na lidi v tyto věci věřící a provozující přijde Boží zloba a trest..ten trest je znám již od Mojžíše...smrt ze které již není vzkříšení ...gehena...symbolické místo kde jsou jakoby mrtví lidé potrestaní přímo Bohem,kterých se netýká budoucí Kristem slíbené vzkříšení spravedlivých i nespravedlivých lidí co žili během dějin/nemají již šanci lidé zničení při potopě ,Jidáš a mnoho dalších lidí usmrcených Bohem nebo Jeho příkazem/.
A tak stále halasněji znějí z obrazovek evoluční teorie "objevy" a jejich výklady ,našich inteligentních vyznavačů evoluční /tedy bezbožné/víry ..jež je skutečným novodobým morem v srdcích a myslích lidstva... .Říká se tomu také propaganda a tomuto myšlení jsou vystaveny již 3 poslední generace lidstva od útlého věku...důsledky podívej se na ulici podívej se do tříd podívej se na sportoviště.............a měl bys začít zvracet nad důsledky tohoto ničemného lidského snažení.
Ale konec konců podívej se v do domovů co z nich zbylo!!?Jen ohořelé trosky!!!!!!!To vše jako důsledek filozofií,náboženství,politiky a i evoluční teorie naprostá ztráta skutečných hodnot jež naplňují význam slov -toho co je:jen je řekni:DOBRÉ a ŠPATNÉ...DOBRÉ a ŠPATNÉ..DOBRÉ a ŠPATNÉ.
A co je podstatné tak lidstvo ani ten ničema a ti co se k němu ve vzpouře proti Bohu Stvořiteli přidali ničemné duchovní bytosti/bývalí andělé /nemají řešení a to ta exploze násilí teprve začala!!
Exploze,nesvobody...nebo absolutního zneužívání takzvané "svobody" pro páchání zla a sobectví,
či plnění nesprávných tužeb lidí skutečně začala-teprve!!Tak každý den slýcháme či vidíme nesmyslné vraždění -jaký to má cíl???Proč ptáte se všichni...ale odpověď je zřejmá to důsledek nesprávného rozhodnutí Evy a Adama být nezávislí na Bohu-Stvořiteli..bez Něj totiž nemá život smysl a naplnění a nemá bez Boha ani smysl pátrat po významu slov DOBRÉ a ŠPATNÉ!!!Cíl je tedy jasný snadno ovládnete mysl vystrašených davů a pohnete je k násilí,toto si již vyzkoušeli tito tvorové mnohokrát v dějinách lidstva a nyní mají "hřiště" v podobě celé planety...díky Bohu že jen na malou chvilku ... .
A teď si povíme jak bude vypadat budoucnost z pohledu Boha-Stvořitele jenž svůj záměr s lidstvem nezměnil stále touží po planetě plné/naplněné...tedy cca. 27 a více miliard lidí/šťastných a spokojených jedinců pracujících na blahu celku i svém.....ale také vzdávajících dík za dar života na nádherné planetě svému Bohu-Stvořiteli!!!Lidí-hospodářů s přírodou,zvířaty,moři a vzduchem.
Pokud používáš pro Boha oslovení Hospodin/hospodář/, Aláh /Bůh/ ,Kristus/on není Bohem je Synem-Slovem-mluvčím-Poslem a Králem Božího království ,ale není Bůh -je první koho Bůh stvořil před vším ostatním ...před vesmírem -to vše pak dělali spolu ty předlouhé věky z našeho pohledu-v Bibli je také označen jako mistr v díle ve své předlidské existenci/.Pokud máš libovolnou Bibli přečti si Žalm 83:18...tak je to skutečné Boží jméno je všeobecně známé a mnohokrát záměrně skrývané jak Židovským národem tak křesťanstvem,ale i Islámem...velká škoda pro tato náboženství nerozlišují chorobný strach a pravou bázeň před Bohem...JHVH. .A ve všem Božím stvořením je patrné s jakou láskou a smyslem vše udělal/udělali/.. .No takže teď takové poměrně náročné z pohledu lidí, od evoluce, či filozofů ,či politiků, či ničemů bude následovat výčet toho co bude následovat v našich životech:
1.poměry a možnost žít slušný život se budou nadále rapidně a rychle zhoršovat, protože dojde naplnění význam slov:Ničemové a podvodníci budou postupovat od špatného k horšímu dle svých tužeb a dle své ničemnosti. Přesto že lidské systémy produkují stohy zákonů a pravidel přesto se plní věta"a protože vzroste bezzákonnost ochladne láska lidí"... již je chladná a bude ledová... .
2.bezpráví a neposlušnost a naprostá ztráta morálního jednání povede k zhroucení celých systémů,
právních,ekonomických a hlavně náboženských..jež budou čelit otevřenému útoku od svých dobrodinců /vlád pod vedením OSN/,které splní příkaz jež jim dá Bůh-Stvořitel do srdce a zničí všechno organizované náboženství na celém světě bez možnosti opětovného povstání z prachu těchto systémů..budou zapomenuty!/pamatuješ na větu Krista-"a přece jim pak chci vyznat nikdy jsem vás neznal!"ta se zcela beze zbytku vyplní za života těchto generací.
3.úplný úpadek a rozvrácení ekonomických a vládních struktur světa...takzvaná anarchie..a vzájemné vyvražďování lidí-v rodinách v sousedství,v národech a městech...v celosvětovém měřítku stovky milionů obětí.....a současné generace jsou na to od malička připravovány a k tomuto cíli vedeny..ničemnými duchovními bytostmi jež jim tuto přípravu předávají formou her a cvičení a filmů v nichž oni/démoni,čerti chcete-li/ vystupují jako ti dobří a říkají vem si svou spravedlnost a publicita /filmy,hry,hudba/ to je ten ničemný duch světa tak jak o něm mluví Bible. Tyto generace se budou vzájemně vyvražďovat... ."živí budou závidět mrtvým"..doslova.
4.zásah Boha-Stvořitele do tohoto děje takzvaným Armagedonem což není zničení planety,ale jen- opravdu jen -usmrcení ničemných lidí ,kteří se v čas nezměnili a výhodou tohoto soudu oproti lidským soudům a křivdám je to že On vidí do srdce a myšlenek a pohnutek ,každého jedince a tak bude mnoho lidí zachráněno a doufám že i já../omluvte mou touhu tam být/a budeme obnovovat planetu zase v tu krásnou zahradu plnou šťastných lidí žijících na věky bez strachu ze smrti ,stárnutí,nemocí, zrady,vraždění podvodů, nevěr a dalších "vymožeností" nezávislých lidí na Bohu.
No proto máme těla která se dokáží obnovovat do nekonečna -mysl /mozek jenž nemá hranice naplnění a může se učit do nekonečna/proto má každý jednotlivec touhu ve svém srdci být tu věčně...ta je správná a bude naplněna..kým no ne politiky,filozofy,duchovními,vědci ne těm nenáleží tyto věci -to bude zase dar od Boha-Stvořitele vrátit všemu jeho původní smysl a záměr ....."Ráj ztracený "bude opět lidem darován a budeme o něj pečovat a likvidovat následky všeho tohoto lidského zmaru založenému na nezávislosti na Bohu-Stvořiteli.

Tak tedy:pokud máš v sobě touhu být tam u toho tak hledej pravdu,drž pravdu,miluj ji a usiluj o patřičné změny ve svém životě...tak zachráníš sebe,svou rodinu i ty kdo ti snad budou naslouchat.

No a pokud ses rozhodl pro opak pro touhu po nezávislosti tak alespoň nezabíjej ve své ničemnosti a protože již nezbývá mnoho času tak si tu "nezávislost" užij neboť víš "že zítra máš zemřít"... .

Tak končí toto "pojednání" o věci jež zve se evolucí/v lidském společenství...úpadku- evoluci naopak/.A měj na paměti že tato slova jsou věrná a pravá bez postranních úmyslů zdělená... !

"Všechno lidstvo spolu nadále pláče a sténá v bolesti"!...už ne na dlouho .......... lamar.c
Autor lamar.c, 03.11.2010
Přečteno 560x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Mraveneček, Bíša, Unyle Pěl, ZILA78
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

vlada_: no nevim, jak bych ho nazval a ta druhá úvaha tak nějak ukazuje, že smíření není možné. Přál bych si, aby si z nás dělal srandu, ale obávám se, že to myslí vážně.

08.11.2010 14:17:00 | ewon

Jj, že je docela aktivní jsem se taky dověděl... jenom mi připadalo vtipný, že odpůrce evoluce se jmenuje po autorovi lamarckismu :-) To tu přesmyčku moc nedomyslel hele.

07.11.2010 23:43:00 | Bipolar Bear

A vida jakou diskusi nakonec lamar.c vyvolal. Nicméně zeptám se znovu:
Myslíte někdo, že podobnost nicku autora se jménem Lamarck je čistě náhodná? :-)

07.11.2010 22:34:00 | Bipolar Bear

jak to říct pokud možno jemně: obávám se, že jsme byli svědky osobního útoku, nebo možná útoku na osobní integritu. Ani ne tak nazváním autora srabem, ale spíše tvrzením, že to Bůh myslel jinak, než se lamar.c domnívá. Alespoň tak to na mě působí. Já osobně jsem tu úvahu taky satirizoval, a to s vědomím, že o evoluci, jako takové vím míň než co tak obvykle píšou v Blesku. O to nejde.
Pro mě je záhadou proč náboženské přesvědčení musí mluvit do vědeckých otázek (to je ještě sranda, co třeba do používání antikoncepce, nebo do potratů...). Ale to se vztekám na jakousi ideologii. Když to vezmu konkrétně, proč musí mít Bůh formu slova a dogmatu, proč nemůže být beze slov? nebylo by se pak o čem hádat a každý by si ho prožíval po svém. V podstatě chci říct, že knihy píšou vždycky lidé a Boha chápu jako osobní prožitek a víceméně nesdělitelný.
No, když to řeknu trošku jinak, tak věda a víra jsou dvě odlišné věci, tak proč se víra pouští tam, kam nemá?
(vpodstatě mi přijde, že to je úvaha o náboženství a ne o evoluci...)
(a když si i odpovím: no aby si udržela moc církev, zkrátka nadvláda jedněch nad druhými (důkazem nadvlády jedněch nad druhými budiž míra absurdních výroků, které produkují)- a obávám, se, že když to ateista vidí takto, řekne: nazdar, bando jedna.)
Tak a už mlčim. :-)

07.11.2010 10:37:00 | ewon

Evoluce není nic jiného než série logických úvah. Mě v podstatě od dětství přišla v základu srozumitelná a jasná. Nemá smysl, abych tu teď začala plodit své formulace, ale jestli se chceš na evoluci podívat trochu podrobněji, přečti si něco od Dawkinse, ta kniha hodně osvětluje a psaná velmi jednoduše, pochopí to snad každý... Jinak bible je hodnotná historická památka, zajímavý etický kodex, ale to je asi tak všechno. S fyzikou nebo biologií nemá nic společného.

07.11.2010 03:23:00 | sir Chadwick

Nebudu se nasírat, nebudu se nasírat...
Autor nedává na výběr, autor tvrdí, že pravda je pouze jedna (proti čemuž samotnému nic nemám) a to je tehdy, když věda dospěje k přesně stejnému závěru jako Bible (což už je přinejmenším diskutabilní) - k čemu tedy je věda vůbec třeba, když v Bibli je spoiler na všechno? Autor ROZEZNÁVÁ pouze dva přístupy - věda a víra. Přiznávám, většina lidí, která zná evoluci jen tak ze školy pravděpodobně tématu nikdy hlubší pozornost nevěnovala - myslím si ovšem, že to na její platnosti/neplatnosti nic nemění, ne? Já se o toto téma zajímám hlavně ze zájmu o fakta a troufám si tvrdit, že myšlence evoluce nevěřím, alebrž alespoň základně rozumím - jsem tedy evolucionista. Podle logiky úvahy je každý jeden evolucionista úplně stejný ignorantní dogmatik a mamlas - a autor jedním dechem dodává, že to se spraví přechodem na víru.

Z tohoto způsobu uvažování, drazí tipovači, přichází válka.

Představa "čisté vědy" je něco, co by mělo být samozřejmé (i když není - viz ekologie a spol.), co by mělo být ideálem a nedá se proti tomu mnoho namítnout. To, jak tuto myšlenku chápe autor, je ovšem tristní, jednoduché a pokroucené. V případě "Věda a víra: what the fuck?" (a úmyslně se vyhýbám slovu versus) by nemělo, imho, jít ani tak o syntézu, jako spíš o pochopení, že náboženství věří, zatímco věda rozumí. PROTO nelze argumentovat vírou ve vědě a rozumem ve víře, proboha - byli by věřící rádi, kdybych je v kostele každou neděli sral biochemií?

04.11.2010 15:46:00 | Bipolar Bear

S autorem souhlasím, co se vědeckého bádání týče. Jinak autor dává klasicky na výběr: buď evoluce, nebo stvořitel. Zde je dle mého nutná syntéza..

04.11.2010 11:37:00 | Unyle Pěl

Bacha na to hele, jsme na serveru plným filosofů - na téma Mayský kalendář se dá zažehnout takový flame war, že byste nevěřil, pane kolego :-)

03.11.2010 23:02:00 | Bipolar Bear

a nebo si vemte Bhagavadgítu, Mahábharátu, I-ting, Mayskej slunecni kalendar, nebo treba Blesk a zjevi se vam pravda... :-)

03.11.2010 22:46:00 | ewon

Já věděl, že si to mám zálohovat :-D Ale dobrá, nebudu parchant.

03.11.2010 18:11:00 | Bipolar Bear

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí