Ani nevím

Ani nevím

Anotace: Někdy se cítíme všelijak, tohle je ten začátek úplného chaozu a vytvoření nového.......

Jak mi je?? ani nevím, ale bylo i hůř. Nedá se říct, že by mě to položilo úplně na dno, ale ani na samém vrcholu blaženosti se mé krásné mladé tělo nenachází. Pomalu a jistě ztrácím směr. Chtěla bych se otočit, ohlednout, ale je to čím dál těžší a těžší a já nevím proč???!!! Chtěla bych cítit klid a mír v duši, poklidnou pohodu a nesmazatelně se zapsat do své duše jako spasitelka svého nitra. Ano, na své neduhy si můžeme dát jediný lék, sami sebe. Jsme to my, my co točíme naším podvědomím a tím, co nás vlastně pohlcuje, tak jenom my můžeme ovlivňovat to, co nastane. Je třeba chtít se nevázat na podvědomí a myšlení kamarádek a kamarádů na rady starších a posmutnělých zhrzených lásek,které nám ukazují, že může být i hůř a my si řekneme tak fajn není nám zas až tak zle, podívej na tu chudinku kamaráda(ku) ten se v tom topí a vlastně tímto pohřbíme to, co chceme v sobě a na sobě změnit. Potlačíme tu dravost změnit se a udělat krok, zabrzdíme se s tím, že jsme vlastně s tím, jací jsme, spokojeni. Sakra, ale takto to přece nesmí být, tak do sebe, nakopnout se a začít tvořit. Pokaždé, když nad nečím přemýšlíme tak to co nás jako řešení první napadne bývá většinou zprávné, to, co nás napadne v zápětí, to jsou myšlenky, kterýma si vlastně hladíme svoje ego a chceme se nimi uchlácholit. NE!!!!!!!! to není to zprávné a takto to nejde řešit. Pojďme žít taky sakra sami pro sebe, proč pořád jen sedíme a pomáháme druhým a na sebe bez ohledu kašleme. Jen se litujeme jako hlupáci a to je celá legrace na tom našem světě. Jo, jo, jo, neskutečná kritika slova.
Autor Anna Li, 24.11.2010
Přečteno 304x
Tipy 4
Poslední tipující: Unyle Pěl, dead-head, Zelená okurka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky slýchávám rádoby podpůrnou hlášku, že si nemůžem stěžovat, že co takový hladovějící děti v Africe. No ale taky to není špatný přístup.

26.11.2010 10:13:00 | Unyle Pěl

Teda není to DOBRÝ přístup, ehm :)

26.11.2010 10:13:00 | Unyle Pěl

:)
to, co popisuješ (ze subjektivného hlediska), tomu se také říká persona (maska, neboli to, jak chce okolí, aby člověk vypadal). Odložení persony je zrovna nebezpečná cesta:
- jednak to cítí člověk sám,že žije tak nějak jinak,než by chtěl, a tedy je sám sebou puzen k tomu, aby personu odložil,
- navíc odložením persony ztratí podporu okolí, protože tím tahem přestává odpovídat jeho požadavkům a okolí se jej snaží vrátit zpět - do persony nebo zavrhnout.

Což o to, pokud je okolí dostatečně svobodné,tak se maska sundává dobře, ale jsou i velice nepřátelská prostředí, jako jsou například banky a jiné finanční/nefinanční instituce, kde se dbá na vnější vystupování:). No prostě není to sranda ;-)

25.11.2010 11:51:00 | dead-head

Líbí se mi podání (je to čtivé a strhující), oceňuji nápad a hlavně vlnu citů v prostřední části. Jen jedna věc mi trošku vadí (i když nejsem žádný odborník a třeba je to jen můj subjektivní názor). Myslím, že kdyby byl text třeba rozčleněn do odstavců, působilo by to přehledněji a lépe by se četl, ale tak to je takový detail.

24.11.2010 14:33:00 | Zelená okurka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí