To je ta krásná země, domov můj

To je ta krásná země, domov můj

Anotace: Pro každého z vás..

"Lide český, rychle vstaň! Zemi svou si hrdě braň!" Tato slova znějící v písni kapely Orlík v sobě nenesou jen pravicové myšlenky, jak si mnozí myslí. Nesou v sobě pravdu odrážející dnešní smýšlení společnosti.
V dnešním světě islamizace, multikulturalismu a míšení kultur je těžké býti vlastencem. Lidé zapomněli pravý význam tohoto slova. Dnes světem vládne materiálno a lidé se odvracejí od dřívějších priorit. Kdo je vinen? Možná samotná společnost, možná životní cíle této společnosti. Dříve pro lidi něco znamenalo patřit k určitému národu. Dávat dnes najevo tento názor může být ošemetné. Společnost se dívá skrze prsty a ve vlastencích vidí pravicové radikály. Jsou na vině média? Nebo jen nezájem lidí o tuto problematiku?
Vyvěšení státní vlajky, slzy v očích a ruka na srdci při zpěvu národní hymny nebo uctění památky velikánů české historie-to jsou již dávno zapomenutá gesta. To lidem nestačí bohatá kultura česká, její tradice? Proč se stále častěji upínáme k Západu? Buďme hrdí na to, kým jsme a nesnažme se změnit podstatu sebe samých.
Dříve existovali muži a ženy cti. Nebáli se jít za pravdou pro lepší budoucnost všech, nehledě na sebe sama. Karel Kryl, tatíček Masaryk nebo Milada Horáková-to jsou lidé, ke kterým cítím vřelost a možná dokonce lásku. Lásku, která mne pojí s mou zemí, mými kořeny a vším, pro co má cenu žít.
A proto se ptám, lide český:" Skutečně chceš takto žít? Žít v područí mocnářů, kteří si hledí pouze peněz, nehledíce na blaho svého lidu? Co je špatného na tom, že nechceme ve svém původně křesťanském státě mešity? Co je špatného na tom, že nad sebou nechceme cítit politiku velmocí Západu? Dříve Východ a dnes Západ. Jen si vzpomeňte, jak zle bylo před revolucí!"
Nemusíme být bratry a sestrami, abychom byli spjati sounáležitostí. Otevřme oči, nechme se vést lvem českým v doprovodu Blanické jízdy se svatým Václavem v čele.
Veď nás, kníže český, a vybojujme si zpět úctu a respekt jiných národů! Nebuďme pouze zemičkou ve středu Evropy! Ptám se sám sebe i vás všech, jestli v srdcích Čechů zbylo ještě zrnko odvahy? Koluje nám v žilách ještě husitská krev..?
Autor vox animi, 10.12.2010
Přečteno 325x
Tipy 4
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Doki, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neboj, Koluje!, Český národ je sice ze všech slovanských národů nejvíce vlezdoprdelní k těm silnějším co jsou právě u moci, ale všeho do času.V USA už jsou obyčejní lidé také znechuceni Nenasytnejma kravaťákama, a byčejní lidé se brzy vzepřou, Všude.:-)

08.03.2016 08:45:58 | Jeněcovevzduchukrásného

Je to těžký, dneska je to samej metrosexuál. Co s takovym materiálem.

10.12.2010 13:17:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí