Vánoce klidu a míru...

Vánoce klidu a míru...

Anotace: Realita v Kongu a Afganistanu, nebo všude je klid a mír?

Vločka padá k zemi. Zafouká vítr a ze střechy slétne roj takových to drobných vloček. Jsou Vánoce, svátky klidu a míru, nebo ne?

Kéž by… Jak můžou mít krásné Vánoce vojáci v Afganistanu, když každý den hrozí, že buď je, nebo jejich přátelé zahynou? Když nejsou o Vánocích s rodinou, ale třeba jsou v přestřelce? A ještě k tomu, když do někoho postřelí, třeba jejich nejlepšího přítele, a to dělají jen pro to, aby se mocnosti dohodly! Jelikož jejich heslo je nejspíš bojem šířit mír! Což mi přijde naprosto absurdní!!!!

Ale konec s vojáky, na světě je přeci stále „občanská válka“ v Kongu, kde jsou zase ctění lidé s OSN. Jsou tam, aby šířili také mír, ale když by třeba povstalci v den klidu a míru vypálí vesnici, tak nesmí střílet, dokud, dokud nezaútočí na ně, na modré helmy-OSN. A to že ve vesnici zahyne tolik lidí, no a? Stejně je potřeba udržet „občanskou válku“, aby nebylo vidět, jak všichni kradou nerostné suroviny!!!

A ještě by mě zajímalo, když už ti Američané se snaží „pomoct“ v Kongu, tak proč nechrání civilisti? Ale jde jim jen o peníze! Opravdu by asi bylo hrozné, říci doktorům (z OSN), aby poskytli pomoc i lidem co nic nemají a jsou nemocní, když jedena nemocnice, co je v okruhu několika tisíc kilometrů, je nemá čas ošetřit. Bohužel, modré přilby mají přednost… A pak mi říkejte: „Všude je klid a mír.“

Nebudu tvrdit, že chci, aby na světě nebyli války, nebyl hladomor atd. Nekandiduji totiž na Miss universe, i když ty malinko hloupé dívky tuší, že by se bez válek žilo nejspíš líp a lidi by netrpěli, tak přeci nemůžu být tak pitomá, abych si neuvědomila jeden fakt, a to: Kde mi mocnosti testovali zbraně hromadného ničení? No, myslím, že na myších určitě ne, a ještě k tomu by si ochranáři zvířat stěžovali…

Ale co neměla bych je odsuzovat, jestli si myslí, že je to tak správně, tak ať, a navíc nemám co moc říkat, když chci pilotovat Mi 24/armádní vrtulník/ …

Je to paradoxní, když jsem zásadně proti válkám, ale přesto chci do armády jako pilot… Nicméně když si někdo umane, že bude válka, tak bude a nebudou trpět vojáci, ti ne, ale lidé co v oblastech bojů žijí, ti prostí civilisté, o které se nikdo během války nezajímá (nepočítám neziskové organizace, jelikož si myslím, že ty nemají ve světě takovou váhu na rozdíl od armády).

Ale jak říká jeden človíček z Futurami: Vzhůru, do světlých zítřků!

Takže klid a mír, dokud je klid a mír…
Autor Mrs.Underwood, 24.12.2010
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí