Češi přicházejí o svou zem?

Češi přicházejí o svou zem?

Anotace: Prosím pomozte. Velmi se omlouvám za chyby, psal jsem to v rychlosti. Je to možná trošičku delší, ale prosím všechny, kteří si to přečtou a mají k tomu co zanechat, ať napíší komentář. Snažím se pochopit, jak to vlastně chodí v této zemi.

Byl bych moc rád, kdyby mi někdo (alespoň trochu na úrovni a nebo trochu vzdělaný) vysvětlil, proč se děje co se děje. Přiznávám, jsem mladý, proto se také ptám. Zřejmě nevidím některé věci, které se hold dějí. Nic z toho co zde píši nemyslím zle, opravdu ve bez urážky k vám. Jen to prostě nechápu. No a abych se k tomu dostal. Zajímá mě, proč Češi jsou tak flegmatičtí, když jim jde právě o život. Opět se vše od Nového Roku zdražilo, elektřina, plyn, nájem, zdražil se benzín - tudíž se zdraží potraviny, jelikož české potraviny jsou v čechách téměř nedostatkovým zbožím, a vše se dováží z ciziny, díky čemuž je to zboží předražené - do ceny se započítá ještě doprava. Strašně mě irituje to, jak většina Čechů si nadává sama pro sebe nebo s kamarády na tento stát a blablabla..., ale nikdo nic neudělá. Obyčejní 17 letí studenti jsou schopni si každý druhý týden uspořádat stávku proti Státní maturitě (která tedy není takovou katastrofou jak umřít o hladu) a dospělí a inteligentní ( myslím si že pro české občany to opravdu platí) Češi zatím žádnou stávku proti tomu, aby chcípli v hladu, neudělali. Vím, jistě je zde pár lidí, možná i mnoho, kteří s tím chtějí něco udělat, jen třeba nemají čas, odvahu, peníze či se bojí toho, že bude malá účast. Nechci ani házet všechny lidi do jednoho pytle, to já dělám velmi nerad (a zrovna v Čechách mají lidé poměrně potřebu vše nějak škatulkovat). Prostě se jen ptám, proč s tím nikdo nic neděláte? Vám (většině z vás) nevadí žít téměř na mizině, živit sebe, rodinu, politiky a státní pokladnu?? Já už vážně nevím co se děje a velmi mne to mrzí. Vždy když o tom něco slyším, vzpomenu si na Dobrovského, Palackého a další desítky tzv. národních obrozenců, kteří si dali za úkol obnovit češtinu, informovat a zmodernizovat zemi ale především se snažili o NÁRODNÍ UVĚDOMĚNÍ. Sice jsme malý stát, ale máme mnohem větší historii než třeba USA a podobné (nevím jak to říct inteligentně). A ano...Jistě, tento text je plný mého mladického rebelství, mladické naivity a zkreslených představách o životě a státu, tak ale prosím, otevřete mi v tomto tématu oči, proto jsem tento text napsal a čekám, co se dovím. Děkuji předem za odpovědi.
Autor Psychicky.labilni, 21.01.2011
Přečteno 400x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oprava- Mladí jsou ochotni....

a ještě přidám teď po stávce odborářů, že i starší, kterých se to týká již dnes, raděj jedou na chaty, tak ať si pak nestěžují!Jsme národ Poserů a Sobečků:-(

24.06.2011 08:47:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Mladí nejsou ochotni jít do stávky jen kvůli sobě a to svědčí o jejich Sobeckosti, Lhostejnosti a Hlouposti.Nechápou asi, že to všechno nakonec odnesou nejvíce oni sami.Jako národ jsme tací, jací jsme, to už tak je:-(.Jsme jako maličcí ratlíčci, opklopeni neustále velkýma dogama(Rusko, Německo),(kapitalismus, socialismus) a dokážeme jen celá desetiletí potichu štěkat a občas po desetiletí naštvanosti zacinkat jen klíčkama.Myslím, že to jde s námi pěkně z kopce a to s lidma na celém světě.No a ty počítače, ty to zblbnutí jen posilní:-(.Tak ahoj, nebo zblbnu taky:-)

23.06.2011 20:28:00 | Jeněcovevzduchukrásného

My češi neradi střílíme... A když nejde o život, jde o h...., jak říkával Werich. Máš pravdu, dějí se dost nepěkné věci, ale ještě pořád nejde o život.
Neboj se, jednou to přeteče i u nás, ale ještě to nenastalo. Češi nemají rádi násilí. Ještě se bude muset stát hodně nepříjemností, aby se násilí stalo oprávněnou reakcí na naše elity. A o to horší to pak bude.
Nemysli si, že jsou češi flegmatičtí, to nejsou. Spíš hodně vydrží. Podívej se jen na spratky ve škole, tak moc vydrží rodiče od svých dětí. My češi vydržíme hodně i od vlády. Ale jednou to bude moc.

Na jednom anarchistickém webu jsem si přečetl moc pěkné heslo: Na záchranu systému už je pozdě, na postřílení těch hajzlů, co to způsobili, je ještě moc brzo.

21.01.2011 12:05:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí