Počasí

Počasí

Anotace: Škoda, že tu nění jako žánr sloupek...-proto jsem ho možná nemotorně zařadila sem. Abyste pochopili kontext: tyto řádky jsem psala ke konci roku 2009, kdy sníh ne a ne spadnout, pamatujete-li si:o)

Není snad člověka, který by si nevšiml, co jest a bylo psáno v kalendáři: 11. listopadu – svátek má Martin. O svatém Martinovi se říká, že přijíždí na bílém koni. K jaké chybě však došlo letos? Zatím nespadlo byť jen jediné zmrzlé chmýří.
Splašil se snad kůň svatého Martina? Nebožák ze hřbetu zvířete spadl a dobelhal se k nám sám.
Myslím, že nejsem jediná, komu zatím nedochází, že nám zima ťuká na dveře. Ano, jisté osoby pravděpodobně namítají: „Ale milá slečno, zima nám oficielně začíná až okolo 20. Prosince!“ Avšak připusťme si – kdo z nás už v listopadových plískanicích nečeká trochu mrazu a pár vloček bílého štěstí, když v dřívějších letech sněhové závěje překvapily obyvatele hor už koncem září?
A tak se snad svatý Martin trochu pochlapí a vydá se svého věrného, leč čas od času zlobivého oře hledat.
Přijedou pak v plné slávě.
A řekněte sami: kdo se na ně netěší?
Autor Xantista, 13.02.2011
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sloupek je v podstatě fejeton, jen kratší - klidně bych ho dala do fejetonů a do anotace dala sloupek - případně na štítek taky - a zkusím požádat o přidání sloupku k fejetonu :o)

07.06.2012 09:39:46 | hanele m.

Jó tolik žánrů, dvě poezie v próze a ani jeden sloupek:(

07.06.2012 09:28:54 | Lilien

Jo já se těším, ale bavit se s holkou o počasí, to je trochu moooc :-D

07.06.2012 09:18:48 | Dračičák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí