Můj svět za zrcadlem (verze 2)

Můj svět za zrcadlem (verze 2)

Anotace: Krátká úvaha o tom, co se děje za vašim zrcadlem. ;)(Školní práce)

Toto téma je velice obsáhlé. Někdo si podle sebe představí život pod vodní hladinou, které se říká „zrcadlo“, jiní si představí svět obrácených stran nebo fantasy příběh.
Já se budu snažit udržet se při Zemi, což je takový svět, kterého jsem součástí a tak se dá říci, že je z nepatrné části můj – odtud význam označení Můj svět = svět, ve kterém žiji.
Kdyby se naskytla jedna z těch vzácných chvil, kdy můžete přemýšlet, zamyslete se nad tím, co všechno se může skrývat za obyčejným zrcadlem. Nyní zanedbejme různé možné velikosti a tvary a zůstaňme u obyčejného zrcadla o rozměrech jeden krát půl metru s dřevěným rámem. Za zrcadlem je vždy stěna, což jistě nikoho nepřekvapí. Ale co všechno může být mezi tím?
Tak zprvu se zaměříme na faunu a flóru na planetě Zemi. Pokud jste opravdovými milovníky zvířat, je pravděpodobné, že se k vám dobrovolně nastěhovali dva malí pavoučci a po uskutečnění teorie kytiček a motýlků jste se stali majiteli hotové pavoučí smečky. Tato skupina živočichů by tam asi nežila, kdyby neměla ve svém okolí dost rostlin. Všimli jste si někdy, kolik veselé plísně si pěstujete za zrcadlem?
A nyní k samotnému zrcadlu. Jestli je starší deseti let, je celosvětově doporučeno neklepat na dřevěný rám hned ze dvou důvodů. Za prvé, dřevo by se mohlo rozpadnout. Za druhé, jeho obyvatelé, roztomilí termiti a červotoči, by nebyli spokojeni se svým ubytováním. Před několika lety termité za narušení domovního klidu žalovali majitele domu na několik miliónů. Dotáhli to až k soudu, ale bezúspěšně. Tito drobečkové se rozhodli pro krutou a nemilosrdnou pomstu, na které pracovalo několik jejich generací. Výsledkem bylo, že střecha spadla lidem na hlavu. Co se stalo s malými pachateli se nikdo nikdy nedozvěděl, jelikož zmizeli beze stopy i se svým majetkem.
Když jsme u těch rad do života, nikdy se vašemu zrcadlu neposmívejte a už vůbec netvrďte, že jste se smáli sami sobě. Všechna zrcadla jsou totiž opatřena duší a myslí. Stává se, že se urazí a ukazují vás v té ošklivé podobě, zejména po ránu. A co víc! Vy se pak vidíte obráceně.
Fyzicky i psychicky jsou velice citlivá a dokážou vám brnkat na nervy, čímž vytváří melodii: Nesluší ti to! nebo Jsi ošklivý! nebo Potřebuješ plastiku! No nerozbili byste ho za to? Kdepak. Zrcadlo zná lidskou povahu a ví, že na něj vina nepřipadne. Není divu, že se modlí jen a pouze za více pověr.
Autor Estelle B., 11.03.2011
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí