Hypnotizování Japonských Dozimetrů

Hypnotizování Japonských Dozimetrů

Anotace: Plodil jsem na papír myšlenky a zavítal do těch nejšílenějších hájů.

19. března bude Měsíc nejblíže zemi za posledních 18let. Tento mimoplanetární vliv označily informační služby USA za směrodatný. Americká administrativa pověřila experty pracující na projektu HAARP, ti změnili obratem pozici japonské ekonomiky - způsobili to vysláním milionů mikrovln do ionosféry, rádiové vlny rozvibrovali vrstvu Země, změnili vibrace udržujících pospolitost vrstev litosférických desek v oblasti hypocentra. Vedlejším bodem na listině požadavků mělo být ozáření radiací několika brilantních myslí předem sabotovaných reaktorů ve Fukušimě. Prvotní fáze měla zahrnovat modifikaci jejich genetické informace, následnou evakuaci, poté mělo dojít k implantaci prototypních neuro-čipů a testovací modulační zkoušce těchto na-dlouhou vzdálenost ovládajících mysl.
Cílem je nastartování mechanismů, tyto mechanismy povedou lidstvo do záhuby...komu by se chtělo do záhuby ? Nezkrotné mysli.
Autor Happyyz, 14.03.2011
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí