Peníze budoucnosti

Peníze budoucnosti

Anotace: Jeden úkol do APEKU

Peníze jsou velice důležité pro každodenní život člověka, jelikož bez nich se v dnešní společnosti prostě žít nedá. Většina lidí vše přepočítává na peníze, kolik kde ušetří a utrží. Je to už mnoho let, kdy vznikly a lidé je začaly používat. Dnes se jimi platí, a oceňuje většina věcí. Ale jakou formou platíme? Dříve lidé chodili lidé s měšci uvázanými u pasu, jelikož měli hodně drobných mincí. Teď stačí peněženka, většinu peněz totiž lidé mají uloženo na plastové kartičce nazývaná kreditní karta. Znamená to, že se bude ,,kreditka“ používat více než hotovostní peníze? Je to určitě pohodlnější, a lidé pohodlí vyhledávají. Můj názor na budoucí mince tedy je takový. Ať už budeme mít euro, koruny, či něco jiného, postupem času částečně vymizí hmotné peníze jako pára nad hrncem.
Je tu ještě otázka, zůstane nám koruna, nebo přejdeme na euro, jež se stává běžnou měnou evropských států? Do Evropské unie vstupuje stále více a více států a nenechávají si svoje měny. Přestupují na jednotnou měnu – Euro. Jednotná… možná jen názvem, vždyť každý stát bude moci mít vlastní motivy eura, hodnota mince také nebude úplně stejná v každém státě. Nominální hodnota bude identická, nicméně ta reálná se bude lišit. Vše bude samozřejmě záležet na stavu ekonomiky státu. Bude se nám dařit? Bude inflace nízká nebo vysoká? To teď říci nedokáže nikdo, takže budoucnost peněz je ve hvězdách.
Autor Houska, 01.04.2011
Přečteno 402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí