Jí Ježíšek hamburgery?

Jí Ježíšek hamburgery?

Anotace: .

Průměrný věk, kdy děti věří na Ježíška, se samozřejmě zkracuje úměrně s nástupem puberty. Dříve, když puberta u dívek začínala kolem čtrnácti či patnácti let, tak ještě holky v deseti letech se bály čerta a věřily na Ježíška. Dnes i díky velkoplošnému nástupu hamburgerů a ostatních uměle vytvořených a nezdravých jídel do obchodů, které vyvolávají jak u chlapců, ale hlavně u dívek dřívější nástup puberty, způsobuje, že mnohdy již dítě v první třídě na Ježíška prostě nevěří.

Dříve, jsem dostával dárky od své maminky a babičky, ale teď, když již nějakou tu dobu sám kupuji vlastní dárky svým příbuzným, tak u mě projevená radost z dávání je větší, než potěšení z přijímání jakéhokoliv dárku. Ale každý člověk se učí, ve 13. letech jsem dal babičce na Vánoce CD Káji Gota v němčině, ale ona přesto, že Káju Gota ráda poslouchá, tak si to CD ani jednou neposlechla, jenom proto, že bylo v němčině. A babička tu němčinu moc nemusí, ačkoliv stále tvrdí, že za komunistů bylo lépe.

Kdykoliv jakmile můžete cokoliv někomu dát, dejte mu to, rozdávejte! Sluneční svit můžete rozdávat již tím, že se na každého usmějete, ptačí zpěv můžete rozdávat již tím, že někomu zazpíváte, jarní deštík můžete rozdat rostlinkám tím, že je zalijete či pokropíte vlastní močí, a první sníh, no ten raději rostlinkám nerozdávejte, raději své rostlinky přikryjte, nebo nejlépe schovejte do tepla.

Hlavně nejdůležitější je to, abyste darovali ostatním to, co Vám samotným chybí, chybí-li Vám láska, darujte ostatním lásku, cítíte-li se smutní, darujte ostatním úsměv, máte Vy špatné výsledky ve škole nebo v zaměstnání, podporujte ostatní, věřte jim, důvěřujte jim, a oni pak jistě dosáhnou lepších výsledků.
Autor saxjirka, 13.04.2011
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí