Úvaha-Harry Potter

Úvaha-Harry Potter

Anotace: Zamyšlení nad knihou jako takovou a vyzdvižení vzniku....Niki 15.

Harry Potter? Moje úvaha o tomto dílu je věsměs kladná.Spisovatelčina ruka, jak si ji představuji, jede po papíře a zapisuje všemožné klikyháky, magická znamení, která se jí v hlavě zjevují. Pro nás čtenáře vytváří úkol. Velice jasné poslání, my musíme po přečtení těchto záhadných znaků vytvořit v naší představivosi co nejzajímavější čarovné dílo, jaké tu ještě nebylo. Není to tak jednoduché, ale případný úspěch zaznamenáte jasně a rychle. Pokud se vám daří kniha se jeví neodložitelnou, napínavou a především neodolatelnou. Většina čtenářů po přečtení části nebo dokončení celého svazku, ho zakládá do police s určitým uspokojením a úsměvem, jenž pochází z těch magických stop, ze kterých sám vyvodil ohromující příběh a díky jemuž mu vstávaly vlasy na hlavě. Zabraný čitatel se většinou ke knize vrátí. J.K.Rowlingová, spisovatelka co pro nás vytváří četné strany těchto šifer, nás ráda nechává napnuté a nejraději zazajuje různé informace, které naťukává pouze v debatách hlavních hrdinů. Všechny tyto rozhovory jsou samozdřejmě sporné a jen dohady, většinou 50% pravdivé. To nás ale nikdy neodradí, ba naopak....debatujeme také. Johane do knih vnáší jakési kouzlo, vždyť slzy v očích mnohdy neštípaly jen Harryho, Rona a Hermionu, ale i mě. No, přiznejte si, koho z vás ne? Menšinu!

Ps: Pokud to byla pro vás ztráta času tak pardón
Autor chumka, 31.01.2006
Přečteno 655x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí