Svátek mají maminky

Svátek mají maminky

Anotace: Poděkování maminkám. Ale taky prosba o trpělivost s náma dospělíma. Nikdo to nemáme jednoduché v toto světě.

Je neděle květnová a druhá to maminky mají svátek.



Někdo vymyslel, že někoho aspoň jednou do roka budeme slavit a oslavovat.

Přidáme krapet něčeho co normálně neděláme.

Někdo kytičku, jiný vlídné slovo.

Někdo si ani nevšimne, že by měl cosi oslavovat (je přeci mistrovství světa v hokeji).



Některé děti zvláště ty v pubertě se snaží udělat milé překvapení.

Jenže naší netrpělivostí (mám svátek nezapomeň)

Je prostě odradíme,

a pak nás nechají povařit ve vlastní šťávě smutku, že jsme ty uličníky blbě vychovali.

Jak začneme hartusit, dárek pro nás připravený zmizí z pořadu dne.

Protože nač bych té své mamině něco dávali. když je tak protivná.

A já ji musím přece potrestat za její nedočkavost (tak, jak to dělávala mě).

Jako mámi se stále učíme a tak nám milá dítka promiňte tu naši vyprahlost

po něze a hezkých zážitcích.

Už se nechodíte mazlit, protože jste příliš velcí a přece bylo by to divné.

Je to nesmírný dar mít děti.

V těch chvílých, kdy mi nebylo dobře jsem se obklopovala přáníčkami dětí.

I když neuměle vyrobené s podivuhodnýmy klikyháky, byla nabyta něčím krásným.

Dodnes si je schovávám v kouzelné krabici.

Doba je jiná a přeci ještě ve školkách se přáníčka pro maminky dělají.

Ve školách už se na to zapomíná.



Prostě všem maminkám přeji: natřesenou míru smyslu pro humor,

trpělivosti, schopnost dělat několik věcí najednou a být na několika místech současně.

Zvládat nepřeberné množství čiností a věd (jazyky počínaje, nesmírnou fantazií konče).

Praktičnosti podpořené radostí, něhou a prostě vše co mámy potřebují.

Od očí na zadní části hlavy až po Ty správný mužský , kterých se v tomto světě moc nedostává.

Moudrých laskavých, pracovitých, zodpovědných, se smyslem pro humor - manželů,

dobrých tátů co jsou schopni pomoci se postarat o potmstvo, které spolu vytvořily.

Prostě chlapy do nepohody i pohody co vědí, jakou cenu má láska, úcta, věrnost.

Vždyť každý jsme přišly na svět skrz lůno matky.

Tedy díky Mistru stvořiteli za maminky i tatínky

bez nich by to nebylo ono.

Ať je andělé chrání a pomáhají jim při veškerém jejich myšlení a konání.
Autor Lady L, 08.05.2011
Přečteno 389x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí