proč ?

proč ?

Anotace: je to vlastné celé o mě a o mých pocitech můžete si porovnat jestli máte zkusenosti stejné či ještě větší.pokud ano budu ráda za rady

Sbírka: moje básně

láska.láska je něco krásného. do lásky patří vášen, poznání, radost, ale i smutek a žal.když má někdo někoho rád, bije mu srdce jako zvon a chce se tomu druhému dívat stále do očí.je to jako by vás někdo očaroval a dal vám napít z poháru lásky.když příjde pak zklamání a rozchod zjistíte,že jte ztratil někoho koho jste miloval snad více než vaši rodinu.Víte že už toho dotyčného nikdy něžně nepolíbíte či nepohladíte.už mu nebudete nikdy hladi rukou po vlasech už od něj nikdy neuslyšíte slova miluji tě.když pak potkáte toho koho milujete a už nejste spolu ale stále ho milujete rozbuší se vám srdce a celý zblednete.máte největší chut ho políbít a říct mu chybíš mi. když vám jestě k tomu lásku nikdo nepřál a nemůžete býti spolu kvůli odlišnémuz věku ? co pak záleží na letecjh když jsou dva zamilovaní ? je to zvláštní když je té holce trináct a mu sedumnáct ale existuje snad někdo jiný kdo by mi ho dokázal ¨nahradit ? nikdo jiný už mě snad neoslní budu vždy bloudit v tunelu lásky k tomuto klukovi.a proto nemá cenu žít proto se i já ptám na otázku být či nebýt.ne jen kvůli lásce kvůli všemu co se na tomto světě děje.na světě je samé zlo a nenávist faleš a další špatné vlastnosti lidí kteří tu budou vzdy a budou stále stejní pokud všichni nezačnou věřit v dobro !!
Autor čipsy, 12.05.2011
Přečteno 290x
Tipy 3
Poslední tipující: la loba, Jasmína Večerní
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milá čipsy,touto otázkou se zabýváme všichni a je fuk kolik nám je a vjakém století jsme se narodili...Láska má mnoho podob a vyjádření...stále znovu nacházím v lásce kouzlo krásy i nekonečnou bolest...Také jsem milovala chlapce s rozdílným věkem a nakonec jsme se věkově vyrovnali,navíc někdy platonická tajná láska je krásnější než ta naplněná.Dobro hledej v sobě a jedině tak je možné aby se šířilo jedině když ty půjdeš po cestě lásky,pochopení,tolerance a odpuštění tak ostatní tě budou moct následovat...

23.05.2011 11:33:00 | la loba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí