Vděk

Vděk

Anotace: Nezapomínejme děkovat

Sbírka: Úvahy, fejetony a jiná próza

„Buď vděčný životu, protože ti dává šanci milovat a pracovat a hrát si a dívat se na hvězdy“ (Henry van Dyke)
<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Tento citát mě zaujal a doplnila bych:
Dává ti také možnost dívat se na vycházející nebo zapadající slunce, na modrou oblohu, můžeš sledovat kapky deště s duhou na obzoru, rozkvetlou louku, zasněženou pláň, poslouchat zpěv ptáků, zurčící potok, můžeš se držet někoho za ruku, pomáhat druhým...a tak by se dalo pokračovat.
Život si opravdu zaslouží vděk, protože bez něj by toto a mnoho dalšího prostě nebylo.
Proto neztrácejte naději v srdci a mějte úsměv na rtech a hlavně nezapomínejte děkovat.

Vděčnost dokáže projevit jen ten, kdo myslí, nevděčník nepřemýšlí, opomíjí dary všedního dne. To jsem někde četla a je to pravda. Díky náleží za všechno.
Autor Jarka, 28.05.2011
Přečteno 471x
Tipy 9
Poslední tipující: NikitaNikaT., la loba, hloubavá, Bambulka, Javavia
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

gabkin - děkuji za milý komentář.

18.08.2011 14:50:00 | Jarka

Nikitko moc hezky jsi to napsala. Děkuji za komentík.

26.06.2011 12:39:00 | Jarka

Javavia - naprosto souhlasím.

26.06.2011 12:39:00 | Jarka

Jaruško, někdy opravdu stačí pouhé slovíčko "děkuju", někdy je život těžký, ale neznamená, že musí člověk plakat a trápit se po zbytek života, ovšem, když nandou se lidé, co mají myšlenky zcestné a snaží se ublížit, co něchtějí pochopit a naopak více bodají, naproti temu, aby právě pochopoli, či porozuměli... je to o to víc a víc těžší. Naštěstí je mnoho těch chvil, dnů, týdnů, měsíců, roků, kdy člověk, děkuje za život :o)

25.06.2011 15:48:00 | NikitaNikaT.

Jak pravdivé, člověk by měl s každým ránem děkovat, za to, že tu je, za to co nám svět dává, a ne jen brát.

28.05.2011 21:55:00 | Javavia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí