Kretén

Kretén

Anotace: +15

Dva roky vztahu. Co říci, když mě to sere. Nechápu nic. Jako zmrd jsi připadám.

Chtěl jsem psát slušně, ale neumím to. Nevím, s kým chci spát, jaká má kvalitnější rozkrok .

Seru na rozkrok .

Potřebuji vědět nebo alespoň tušit závěr. Po celém těle proudí nervozita. Nevím, co jsi mám myslet. Vždy jsem byl děvkař. První vztah, který trval dva roky.

Doprdele posraný dva roky!!!! Nyní je to v řiti. Existuje možnost vše vrátit zpět do starých kolejí.

Jestli-že vím jak, proč nic neudělám? Neustále opakuji ,,NEVÍM´´. Nevím co chci. Snad to za mě někdo vyřeší.

Ne, je to píčovina.

Paradoxem se v tomto případě stává, vědom si toho, že nikdo jiný řešit nic nebude.

Dvě srdce s mím tři. Moje je zkurveně děravé, bezcitné a bezcharakterní. Druhé zná mě, jako nikoho jiného. Miluje, když může hladit, miluje když může milovat. Přes milování k člověku NENÁVIDÍ !!!

V třetím se nevyznám. Nechápu. Chci pochopit, nemůžu.

Proč? Ptám se sám sebe. Trvá již dobu. A zase nevím.

Možná se nedozvím co chci vědět. Spíše určitě.

Jednou napíšu něco, kde bude smích nad těmito myšlenkami na papíře.



Užírám se sám sebou a nevím.
Autor mára s, 06.06.2011
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neužírej se,žij. Nevím co ti poradit.Asi si vybíráš-pokud ještě můžeš - mezi dvěma "vztahy" a nevíš, kterou chceš. Tak asi pořádně nechceš žádnou, protože jinak bys něco cítil a byls naštvanej,že ji ztrácíš. Představ si,že už ji nikdy neuvidíš. U které ti to bude vadit víc,tak tu máš raději?? Ale asi nejspíš musíš najít sebe a co chceš a pak až najít JI..

07.06.2011 10:22:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí