Jak psát inzeráty na netu.

Jak psát inzeráty na netu.

Anotace: Jeden takový pokus o návod se sadou vlastních potřehů ;-)

Jak psát inzeráty na netu

Zdravím tě člověče, jenž jsi zavítal až sem a rozhodl si tohle přečíst. K napsání tohohle článku mě inspirovala moje vlastní zkušenost se seznamováním přes internet, stejně jako ještě i jiné životní zkušenosti. Určitě jsi o tom už někdy slyšel, četl, nebo někde viděl. Na řadě internetových stránek se dá vytvořit inzerát za účelem seznámení se. Jenomže takový inzerát, to není kdejaká lecjaká věc. Pravda, nekvete zrovna modře, ale i tak kvete. A to tak, jak ty sám se o něj postaráš.

První a úplně nejdůležitější věcí je text samotný. Kdyby už u inzerátu nic jiného být nemohlo a nemělo, tak text je základ, bez kterého se nikdo neobejde. Najdou se i experimentátoři, kteří vytvoří trojici teček pěkně v řadě za sebou a pak čekají, jakou na to dostanou odezvu. Nemám sice žádná ověřitelná data, ale dovolím si tvrdit, že na tohle nedostanou skoro nic. A proto je potřeba, aby byl tvůj text pořádný a hlavně smysluplný. Začni od jedné věci, jakou je třeba tvůj vzhled a pak pokračuj přes to, co máš rád/nerad, jaký jsi a co očekáváš hlavně od svého partnera, kterého se na internetu pokoušíš najít. A hlavně než to pošleš, přečti si to po sobě, jestli tam nemáš náhodou nějakou kapitální békovinu. Není také od věci si pořádně prohlédnout, jak se na daných stránkách inzerát zadává. Při vyhledávání je pak totiž správně označený inzerát vidět mnohem více, než jiný.

Další, neméně důležitou věcí, je spíš možnost, nežli povinnost, především pro kreativnější jedince, vytvořit něco neotřelého a zajímavého. Inzeráty typu: „Jsem obyčejná holka.“ nebo „hledám milou, hodnou, věrnou“ jsou snad úplně všude a upřímně, člověk se v tom hrozně ztrácí. K prvnímu příkladu můžu říct jenom tolik, že nikdo není úplně obyčejný. Jistě, můžeš chodit do hospody jako polovina lidí, co znáš, nakupovat v sekáči a také navštívit Chorvatsko, jako spousta jiných Čechů, ale to nejsi přeci jenom ty. Máš určitě i jiné aktivity, které nikdo jiný nedělá, tak se s nimi trošku pochlub. Máš rád motorky, vyrábíš řiditelné modely lodí, nebo jsi dobrovolný hasič, který rád ve volném čase jezdí na kole? Sem s tím. Hodláš přeci svou vytouženou osobu něčím zaujmout, a to se samo jen tak neudělá. Pokud ti to jde, zaveršuj si trochu, připoj oblíbený citát, nebo zkus svůj inzerát pojmout jako příběh o něčem. Fantazii se meze nekladou. A k druhému příkladu: upřímně si myslíš, že tohle ti nebude právě tvrdit tak největší podvodnice a potvora? Ale není třeba být hned tak moc skeptický. Jistě nikdo nehledá, nebo skoro nikdo, osobu s opačným vystupováním. A navíc, tyto tři vlastnosti lze najít u řady lidí, kteří tě absolutně nemusí zaujmout a nemusí se ti líbit. Zkus proto raději napsat něco specifičtějšího, co by vyjadřovalo více tvoje požadavky.

Neméně podstatný je samozřejmě vzhled. Nikomu neberu, že mu jde především o vnitřní krásu, ale ani tělesná krása nesmí přijít nazmar. Proto ti radím, přilož si k inzerátu pokud možno fotku. A nejlépe nějakou povedenou, kde vypadáš dobře a snad i trochu tě vyjadřuje. A když se u toho zkusíš trošku usmívat, nebude to na škodu. Také jistě uznáš, že by bylo trochu nefér požadovat od svého nápadníka/nápadnice fotku a sám se mu/jí přitom vůbec neukázat.

Tak co? Napsáno? No a teď nezbývá než čekat.

PS: Seznamování přes internet a formou inzerátů vůbec nepovažuji za nějaký projev nízkého sebehodnocení, malé sebedůvěry, nebo jiné negativní vlastnosti. Dívám se na ni jako na další, částečně pasivní, možnost, jak si najít k sobě vhodného partnera. Nespoléhej se proto jenom na tenhle způsob, člověče, a oslovuj zajímavé lidi na ulici, v restauraci, v knihovně, nebo třeba v obchodním domě. Kdo ví, třeba právě tahle osoba je pro tebe ta pravá.
Autor James Sceptic, 14.06.2011
Přečteno 734x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky si myslím, že by muži měli okatěji vyjadřovat -při namlouvání -své pocity a nebát se oslovit dívku/ženu, která je zaujme. Takové pozvání na kávu nebo džus nikoho neurazí-myslím..Inzeráty jsou v dnešní době skoro nezbytné :)

14.06.2011 11:29:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí