Musíš se změnit ty!

Musíš se změnit ty!

Anotace: Úvaha na pohled jedné lidské problematiky.

Jistě jste rovněž již několikrát slyšeli větu: „Musíš se změnit hlavně ty.“ Jednoduchá věta a zároveň na bádající k hlubokému zamyšlení. Proč se mám měnit zrovna já? Co to vlastně znamená? Inu není to nic jiného než se stát součástí stáda. Nyní se nám svět rozděluje na dvě skupiny. Na tu, co se odmítá změnit a na tu, která se chtít nechtít musí přizpůsobit. Změna sama sebe znamená přijmout pravidla, které si lidské stádovité společenství stanovilo.

Chceme-li někam patřit tak se musíme podřídit neboť je vysoká pravděpodobnost, že narazíme na lidi odmítající kompromis. Tudíž abychom dosáhli toho, co chceme musíme se mi změnit. přijmout ty pravidla, jelikož spousta lidí je egocentrická a odmítá přijmout jakýkoli fakt, který by pro ně znamenal krutou pravdu. Tak radši chtějí po druhých tu změnu než aby se změnili oni sami.

Pak se můžeme tázat: „Proč zrovna já?“ Nehledě na to, že věta o změně je už sama o sobě dost velký klišé. Následovně tu máme tento fakt: Ten po kom chceme změnu sám může být egocentrický stejně jako my, tudíž se odmítat změnit a teď nastupuje místo pro kompromis. Buď přijmem člověka s jedním velkým Ale obou frontách nebo se budeme stále dohadovat o to, kdo se má nebo nemá podle nás změnit neboť v hlouby svého srdce a mysli zastáváme názor, který však nahlas neřekneme, který zní: „Proč já, když může ten druhý.“
Autor Divant Delvare, 10.07.2011
Přečteno 361x
Tipy 4
Poslední tipující: hatlapatla, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oprava: jDou přes mrtvolY

10.07.2011 17:11:00 | NikitaNikaT.

oprava: lidé dělají kompromisY

10.07.2011 17:10:00 | NikitaNikaT.

Pěkná úvaha a hned si odnáším větičku "...že narazíme na lidi odmítající kompromis"... víš, já su vždy sama s sebou. Je jasné, že v lásce lidé dělají kompromisi a v určitých věcech se mění... to ano. Je to proto, že opravdu dobrovolně chceme, nenutíme se ... ovšem, jak jsem zmínila onu větičku... ano, jsou pak lidé, kteří jsou přímo nekompromisní, vidí jen to svoje, mluví si jen to svoje a ostatní? Jsou prostě pasé... jsou přes mrtvoli za každou cenu až to stoupá do fáze ubližování, citového vydírání apod. Tvá úvaha je dobrá. Díky za ni, neb mám opět možnost si připomenout zasejkc jisté lidi, jejich jednání a chování. ST!**** fakt dobré.

10.07.2011 09:17:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí