KDYby CoBy aBY...

KDYby CoBy aBY...

Anotace: (krátké úvahy nad běžně pronášenými větami a rčeními aneb Saturnin věčně živý)

MŮŽE MI TO BÝT UKRADENÝ..

Ó,jé..Kdyby tak někdo chtěl ukradnout práci(jen tu nepříjemnou)...nebo bolest...nebo beznaděj...prostě ty věci, co se běžně nabízejí a nikdo je nechce.
Mohla by to být léčebná metoda pro kleptomany,velká výzva, zcizit něco, co se běžně nedá ukrást..a jejich mysl by byla natolik zaměstnána vymýšlením různých technik nepravostí,podlých praktik, celé to pinožení za nemožným úkolem bylo by honěním bycha, až by to pro samou neproveditelnost úkolu byl skoro záslužný čin...


ZAPRODAL(A) JSEM SVOJI DUŠI...
(s dovolením jsem rozvinula koment k básni Jiparo)

Duše se snad jenom zaprodávají...v životě jsem neslyšela (ale to neznamená,že by na to třeba někdo nepomyslel),že by někdo duši taky zakoupil. Prostě si jen tak,v nějakým antiku,nějakou omšelou, zaprodanou, ale vetešníkem poctivě natěšenou na novýho majitele, vyhlíd a hned si ji vzal do košíku.
„Mám Vám ji, prosím zabalit nebo si ji vezmete jen tak? Je ještě trochu vyplašená, vezměte si na ni raději klícku...“
A vy si ji roztetelenou štěstím (duše jsou nezlomné, rychle regenerovatelné -ovšem s velmi hlubokou pamětí) a zároveň obavami z nových prožitků v neznámé tělesné schránce,přinesete domů a uložíte tam,kam patří .
A od té chvíle,již Vaše činy nebudou bezduché,snad to časem bude mít i příznivý vliv na vaši bezhlavost - ona pozitiva se často od sebe rychle nakazí.


ROZUMÍ TOMU JAK KOZA PETRŽELI...

No tak ty kozy. Nemyslete si,ony náhodou moc dobře a vypočítavě měří každou zelinku,jen tak do něčeho se nezakousnou. Mlsná jak koza,to jo,ale po pozorovatelské misi u přátel na hájence pod Kletí,troufám si učiniti takovýto závěr: Koza petrželi rozumí stejně tak,jako kozel zahrádce!
Mééé...

LÍTAT JAK NADMUTÁ KOZA..

Tak především. Kozy jsou prostě přízemní tvorové. Nevzlítnou a nevzlítnou ani nadmuté.
Ani vzletné myšlenky,vzletná mluva na ně neplatí. Pořádnou louku plnou jatelinky a šmytec.
A žádný zapařeniny!
Jó,tak zkusit je napouštět heliem ..,ale myslím,že to neprojde.
U Marty, u Zdeňka ani u mě.


UTÁHNOUT NĚKOHO NA VAŘENÝ NUDLI..

Gastronomicky vzato, tahat cokoli na vařené těstovině nesetkává se s velkým úspěchem-tahaný hne se tak akorát o píď a většinou ani to ne, krom toho je neskutečně ulepen a znechucen vytvořenou konzistencí . Tak snad jedině ho připojit lstí na nudelní (nikoli nedělní a v žádném případě ne nudný ) slepenec( ve větším množství) a vléct ho kam se nám zamane. Třeba na nudlový bál nebo na humánní těstovinové smetiště dějin vypoužívaných osobností.
Tak mně napadá ,ještě ty nudle....né, ne! to je fakt nechutný!:-))


...další následují. ..

Možná to ty naše praholky, Kazi a Teta i Líba nějak už načaly...a mně připadá ,že jsme národem tety Kateřiny....páni, co my toho nakecáme...
Autor zvířenka, 19.07.2011
Přečteno 365x
Tipy 12
Poslední tipující: enigman, Judita, Ringo, kasparoza, BiTeR, Bambulka, 6thSun
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo to nám jde,ale skutek utek...

21.09.2011 09:22:00 | enigman

Krásné zamyšlení a přiznám se cizí mi moc není a dle Saturnina jsem si vzal za svůj cíl zvednou kozu k nebesům, a až to dokáži, a to jisto jistě vím, budeš první komu řeknu to než to ve vědeckých časopisech zveřejním ...

01.08.2011 12:27:00 | kasparoza

...moooc milé zamyšlení ...
... představa létající kozy mě pobavila, při představě jejího dopadu růžkama napřed do něčího něčeho měkkého mi to tak legrační ale už nepřipadalo /přijmu-li fakt, že by koza vzlétla ráda, protože pohled z ptačí perspektivy je jí vzdálen, ba docela dobře možná ale taky, že jí MŮŽE BÝT UKRADENÝ:-), na zemi je přeci jen bezpečněji a ve vzduchu jetelinka neroste .../

... jsou to milé hrátky se slovy a slovíčky ... a pobavily mě nejen ty kozénky :-) méééé ... nebyly to jen ony, to néééé :-) ...

fajn čtení nejen na dnešní podvečer, díkes ;-)

19.07.2011 17:54:00 | Bambulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí