přestupní stanice

přestupní stanice

Anotace: Připadám si jak přestupná stanice...

Všude vidím ty páry, jak se k sobě mají, jak jen tak sedí na lavičce a objímají se jak jdou jen tak městem a drží se za ruce...
Strašně mi to chybí, všechny ty doteky, všechno co k tomu patří, letmé doteky pod stolem, objetí jenom tak...ale když tak přemýšlím, tak si uvědomuji, že jsem pro všechny byla jen taková přestupní stanice...Viděli jste film klikař Charlie? tak tak nějak podobně se cítím...Jsem s klukem, většinou tak 2 měsíce dýl mi to skoro zatim nikdy nevyšlo a pak konec, po pár měsících si ten kluk najde holku a je s ní strašně dlouho.
Můj první kluk Tomí, chodila jsem s ním a pak si našel holku a je s ní už tak 3 roky dlouho.
Můj druhej kluk, chodila jsem s ním asi 3 měsíce, poté co jsme se rozešli našel si hned pak holku a je s ní až do ted.
Můj třetí kluk, chodila jsem s ním asi 2 měsíce, našel si potom brzy holku a je s ní taky až do ted( už to budou 2 roky)
Můj poslední kluk, chodila jsem s ním asi 2 měsíce, rozešli jsme se a taky už si našel holku a vypadá to hoodně nadějně.
To jsem jenom taková přestupní stanice nebo co? taky už chci konečně najít takovej dlouho a pevnej vztah jako máte vy ostatní, to jsem tak špatná, že ho taky nedokážu mít a navíc ani toho kluka najít?????
Autor Haniik, 07.08.2011
Přečteno 248x
Tipy 2
Poslední tipující: jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozumím ti.Nemyslím si, že jsi špatná,jen jsi ještě nenašla toho pravého. Taky mám tyhle "špatné dny" ale říkám si.Vytrvám a určitě přijde :) jen mu musím asi trochu pomoci

12.08.2011 16:29:00 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí