Konec?

Konec?

Anotace: Hrůzné ale pravdivé. Shlédněte z výšin zaslepenosti k pravdě na konci světla.

Mayové ukončili kalendář roku 2012, lidé si z toho vyvodili , že bude konec světa. Bylo předpovězeno že se jisté bytosti, nečisté, prastaré bytosti, jež nesnášejí elektřinu, objeví 21.12.2012. Astrologové vypočetli, že roku 2013 budou na slunci dvě erupce současně a to vyřadí veškerou elektroniku. Podle bible, nebude se moci, těsně před koncem světa, obchodovat bez čísla šelmy (666) a náhodou je v hebrejské abecedě číslo 6, též písmeny V,W, takže WWW. Nepřipomíná vám to něco? A již v dnešní lidé nakupují a prodávají hlavně přes internet. Zamyslete se… pokud bude výpadek proudu, lidem to v dnešní době opravdu hodně znepříjemní život. Možná to vyhubí mnohem větší část lidstva, než co si myslíme. Pokud Mayové myslí koncem světa tuto událost, tak i kdyby se o rok sekli, je pravda, že to bude ohromná katastrofa. A ta stvoření? Co když existuje něco, nemusí to být zrovna nějaké ohromné neznámé monstrum, ale něco. To něco využije paniky a nedostatku elektřiny, aby zabíjel… jasně, dobře, zní to jako špatně napsaný horor před spaním, ale co kdyby? A co když se zase až tak nemýlila ani bible? A co když se nemýlí, protentokrát, ani ti debilové (omlouvám se za ten výraz) v černých pláštích a jejich kulty, měli pravdu? Nemusí to být konec světa, ale přesto…

Zkuste o tom chvilku přemýšlet…
Autor angellka, 24.08.2011
Přečteno 365x
Tipy 4
Poslední tipující: Blázen Viky, Týna, ten neznámý
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A co když, jak říkají mnichové v Himalájích, nastane nová éra. Co když se lidem otevře třetí oko a pro nás nastane doba dobra? Napadla tě i tato možnost? ;)
Hezké...:)

23.07.2012 23:51:13 | Blázen Viky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí