Konečně

Konečně

Anotace: ...

Konečně si začínám uvědomovat co je to nenávist.. Nebo spíš konečně jsem si přiznala jak moc nenávidím..
Autor katkabloom, 02.09.2011
Přečteno 380x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím si,že je tady spoustu autorů ,co si nevědí rady kam své dílo zařadit.Navíc každé dílo se nedá úplně přesně zařadit to krabičky .To není možné ani lidi nemůžeš naházat do pytle s označením Špatní a Hodní. Každý na to bude mít jiný názor a každý to zařadí jinam.

04.11.2012 18:43:21 | Lucy Susan

Tohle není úvaha, ale zvolání... úvaha si bere téma nebo problém, nad kterým se zamýšlí, různě ho obrací, analyzuje, uvádí ho do nových a neotřelých perspektiv. Tady tohle je prostě zvolání JSEM NASRANÁ, omlouvám se za vulgarismus, autorka nikam nic neposouvá, neřeší, nebilancuje, nediskutuje.
Kdybych mohl umístit anti-tip, asi bych ho umístil.

03.11.2012 12:10:56 | milk-fed gimp

Koukám tady je někdo detailista... a kam bys to zařadil do bajek nebo snad do básně?...takovýdle podrobnosti řešit je pitomost!

03.11.2012 23:55:17 | katkabloom

Jasně, na co řešit formu. Napíšu román o 14 verších, zapláču nad láskou ve fejetonu a zakončím to obrázkem - povídkou na pokračování.

Asi už tu nebudu strašit a vrátím se k Tolstého nejúspěšnějšímu kaligramu Vojna a mír.


K zařazení -
Próza - Prozaická miniatura
Próza - Ostatní
Ostatní - Aforismus, citát, říkanka
Ostatní - Ostatní

04.11.2012 10:29:39 | milk-fed gimp

Nejspíš to myslíš dobře, ale podle mě pořád řešíš pitomosti. Někdy se takovýdle podrobnosti nevyplatí řešit jinak se člověk z toho všeho, co zažil nikdy nevymotá. Myslím, že se to v životě nevyplatí a je to zbytečnost. Tak se uklidni a řeš pořádný věci a ne tydle pitomůstky malinký!!

04.11.2012 12:33:55 | katkabloom

no já bych editorovi moc nepředhazovala že řeší pitomosti a podrobnosti - od toho tu editoři jsou aby hlídali např. správné zařazení do kategorie - a i kdyby ti to napsal "jen obyčejnej čtenář", vyšlo by to nastejno - to dělení je hlavně pro čtenáře, ne pro editory - kdo rád čte úvahy, to co úvahy mají být, k tobě po téhle úvaze už nezavítá - šla bys ty znovu do obchodu, kde by ti místo voňavé šunky prodaly nějakej neurčitej salám s prošlou lhůtou?

04.11.2012 12:44:38 | hanele m.

Jen mě překvapuje, že to je poněkud starší dílo ;) a editoři na to přišli až tedko a ještě takovým způsobem? Nepřijde mi ten způsob ani vhodný a ani podání. Pokud je to editor, jak ty říkáš, tak podle mého se na to má upozornit ve zprávách či vzkazech. Tímto způsobem bych to řešila já a ne tímto způsobem, který mi přijde vysoce neslušný.

04.11.2012 14:54:37 | katkabloom

to jakože editoři nesmí číst starší díla? nebo že tu musí sedět 24 hodin denně a nesputit oči z monitoru aby jim neuteklo nic z těch "pitomostí a maličkostí" jak to nazýváš, co se tu denně rojí?
a nemusíš dát na to, co já říkám, jestli někdo editor je a nebo není - jako uživatelka bys měla znát pravidla serveru a mít přehled o tom, co kde je a za co je třeba někdo zodpovědný a s čím ti může kdo poradit..
nadávala bys v kině uvaděčce že ti ukáže sedadlo? nebo průvodčímu, že tě upozorní že jedeš špatným vlakem?
a veřejně se sem díla dávají, veřejně se můžou i kritizovat - nebo by se měly veřejně jen chválit?!
a v případě že si editor přečtě 20 "úvah" jako tahle, tak se nediv, že napíše co napsal
napsal to slušně a jasně, nepřijde mi to nepřiměřené - ale jestli máš námitku proti nějakému konkrétnímu výrazu, sem s ní, ale přečti si to znovu a všimni si i svých reakcí na jeho komentáře

04.11.2012 15:35:37 | hanele m.

Mé stanovisko se nezměnilo..pořád si myslím to samé.. A neřikám sedět pořád,ale todle je hodně staré a myslím si, že už skoro doba promlčená. Proč to tam někdo teda nenapsal dřív at čtenář nebo editor? Jestli to píšou po tak dlouhé době tak to abych se nedivila, kritiky u mého prvního příspěvku :D který je ještě starší... :D

04.11.2012 15:47:05 | katkabloom

Navíc člověk, který jsem dá dílo jednou za čas, jako já si může myslet, že to je prach obyčejný šťoural a ne editor ;) Pokud by mi to napsal do zpráv ve slušnějším podání tak samozdřejmě přesunu, ale podání jakým to řekla a podobně mě velmi vytočilo. V rámci slušnosti bych to i já řekla trochu jinak a jde to říci lépe a ne tím to způsobem.

04.11.2012 15:01:01 | katkabloom

Milá Katko. Abys rozuměla. Mě vytočilo, že tyto dvě věty bez přesahu předkládáš jako úvahu, proto jsem se vyjádřil veřejně a upřímně. Je to sice dílko starší, ale v tvém profilu druhé odzhora!
Nevýhoda publikace na internetu je v tom, že věc předkládáš na paškál všem - mj. i šťouralům jako jsem já.

Fakt, že jsem se ti vyjádřil proti srsti, nebo že s tebou hanele (lokální anděl, matka Tereza a Vůdce) debatuje, nic nemění na tom, že máš blbě zařazený dílo - a to už je pak deviza autora, jestli se rozhodne brát psaní seriózně nebo ne.

04.11.2012 17:53:48 | milk-fed gimp

editoři jsou uživatelé jako ostatní - jen tu navíc "pracují" - ale jejich komentáře jsou jejich
chceš říct že k editorovi bys byla slušná, ale k obyčejnýmu čtenáři ne?

04.11.2012 15:36:57 | hanele m.

btw, tady máš v odkazu, co to úvaha je. http://www.liter.cz/prehled-uvahy


jde mi o to, že se nejedná o nějaké moje pocity, ale o objektivní realitu

03.11.2012 12:13:32 | milk-fed gimp

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí