KDYŽ ÚSPĚCH JE PŘED NÁMI, ČASTO TU CÍLOVOU ROVINKU VZDÁVÁME

KDYŽ ÚSPĚCH JE PŘED NÁMI, ČASTO TU CÍLOVOU ROVINKU VZDÁVÁME

Anotace: Zamyšlení se nad počínáním mnohých lidí, kteří chtějí něco dokázat, ale nakonec se jim nedaří.

Sbírka: JAK ZVLÁDAT NEZDARY

S novými nápady a realizací k úspěchu to je někdy hodně složité. Lidé se spojují, aby dali dohromady nápad a realizovali jej nejen k úspěchu svému vlastnímu, ale také i k dobru lidí. Některým se to povede , ale většina lidí vše vzdává ještě před STARTEM, protože přípravné kroky byly tak náročné, že se každému zdá, jakoby projekt nebylo možno ani spustit, a tak se vzdávají bez dalšího boje.

Pokud se někdy do tohoto stavu dostaneme, zamysleme se nad touto úvahou.

Vše si představte jako příběh budoucí matky, která se těší na příchod děťátka. S přibývajícími dny ta láska k děťátku je nádherná - už aby tady bylo a rozdávalo radost všem. Ale náhle přijdou porodní bolesti. K tomu manžel se začne chovat nervózně a vše je jiné. Proč je vůbec těhotná? Proč musí podstupovat takové bolesti? Začínají se honit negativní myšlenky hlavou.
To původní nadšení, ta původní láska se vytrácí. Dítě je nechtěné. Prostě tady ho máte, porodila jsem a starejte se.

A pokud by v okamžiku porodu, kdy to matka řekne se jí dítě odebralo, dojde k tomu, že mateřská láska nepropukne a matka přijde o dítě. Nedostane do vínku to, co jí chtěla matka dát a dítě začne vyrůstat bez jejího vlivu. Začne si křivit charakter a je to nakonec jiný člověk, byť má skvělé genetické základy.

Ještě štěstí, že lékaři nedávají na slova matky při začátku nového života. Nemluví a dítě jí nechají. Neslyší její nadávky, její bolesti, stesky, nářky. Prostě jí dítě jen přiloží k prsu.
A jakmile začne dítě sát, matka pocítí zvláštní pocit. Projede ji mráz po celém těle, začne být šťastná, že jí dítě neodebrali a ještě více k němu přilne. Bolesti náhle ustanou a je tu jen pocit štěstí.
Matka začne dítě vychovávat k obrazu svému a z dítěte vyroste člověk, kterého si každý váží a je vyhledávaným.

Takže pokud se Vám někdy zdá, že svůj projekt nikdy nespustíte, o to více musíte bojovat a věřte, že se Vám vše povede. Pak můžete být na to své dítě právem hrdi.
Autor Juss-Berry, 19.09.2011
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí