Musím si tě vzít?

Musím si tě vzít?

Anotace: .

V dětství, jsme-li malí, mnohdy slýcháme, jak se naši rodiče hádají a jak se pomlouvají. Moje babička žila sama, moje mamka žije sama, ale já to změním. Otázky typu: „Už někoho máš?“ Odpovídám, jak mám? Já musím někoho mít? ani si nikoho nemusím vzít. V dnešní době není povinností být ve svazku manželském, důležitější je, když jsou dva lidi šťastní a mají se rádi. Slova jako vzít si někoho, není povinností. A co když si někoho vezmu, co se pak bude dít?

Musím si tě vzít? Kde je napsáno, že si někoho musím vzít? A když si tě vezmu, jsi můj. A pak už můžu žárlit. Bohužel to není pravda, protože žárlení je opak lásky.

Když se dva lidi vezmou, tak pak akorát mají důvod na sebe žárlit. Žárlivost nemá s láskou vůbec nic společného. Žárlivost se má jako se slovem tree. Věděli bychom, co znamená slovo tree, kdyby se určitý počet lidí nedomluvil, co toto slovo bude znamenat? Nevěděli, proto slovo žárlivost je čistě umělé vytvořené slovo jako každé jiné.

To máte to samé jako být tolerantní. Manželka si myslí, že tolerantní bude ke svému manželovi tehdy, když bude trpět prdění či kouření svého manžela v místnosti. To je taky totální hovadina. Tolerantní je jednorázový akt pochopení, jestliže to manžel zopakuje znovu, pak už není manželka tolerantní, ale je blbá, když si nechá tohle líbit a nevyhodí ho z bytu.
Autor saxjirka, 21.09.2011
Přečteno 439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ono brát si někoho ve významu vlastnit je už z principu hovadina - nicméně všiml jsem si, že existují ženy, které to ale vyhledávají - svobodné ve věku cca 30 - chuděry, klidně podepíší smlouvu s ďáblem,aby se provdaly.

Nicméně je zajímavé, jak narážíš na zaběhlý výklad termínů tolerance a žárlivosti - ano, bez nového výkladu zaběhlých termínů k popisu věcí nemůže něco tak dynamického,jako je život nebo vztah, vůbec fungovat. Blbý je,že čas hraje vždycky proti, protože kde je je jistota,že nový výklad je ten správný a navíc akceptovatelný.

21.09.2011 19:03:00 | dead-head

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí