22.9.

22.9.

Anotace: Nikdo to neřešte. Potřebuju jen kousek kyberprostoru

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Opravdu jsem jako koule na noze? Někdy si tak doopravdy připadám. Není mi z toho zrovna nejlíp. Vlastně mě to nehorázně sere. A nejvíc rodiče. Pořád něco maj. A nehorázně moc mě nevnímaj. Vlastně mě vůbec nevnímaj. Dokud nedonesu pětku, tak si mě evidentně nevšimnou. Jen pořád samý zákazy. A je to k ničemu.
A ten, co by mě měl chápat, toho jen štvu a z toho já nejsem zrovna dvakrát nadšená.
Nevím, proč mě naši neposlouchaj. A když trošku odseknu, tak hned je oheň na střeše. Tohle není fér...
Sakra! Já fakt už nevim, co tady. Chci změnu, ale nejde to. Táta mě ani nevyslechne. A já... Já tu můžu jen sedět a nadávat.
Autor Lady C., 22.09.2011
Přečteno 286x
Tipy 1
Poslední tipující: Anyzek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí