Zápis č. I

Zápis č. I

Anotace: Zamyšlení, deníček, co chcete...

Objevila jsem perfektní čtverečkovaný papír, který by perfektně sloužil na líté souboje nekompromisních kroužků s ještě nekompromisnějšími křížky. Stál přesně 0, 20 Kč(s). Nenechte se zmást, písmeno obklopuje závorka právě z toho důvodu, že mi ho textový editor automaticky umazával, protože teď už je přece jiná doba, jiné platidlo a ceny vůbec . Ale i přes historickou hodnotu, náhodné objevení a nespornou vhodnost k soupeření, zůstal prázdný. Naštěstí prázdnota nevyhrála na všech frontách. Za poslední stránkou odpočíval piják lososové barvy. Přičichla jsem, k mému zklamání nebyly cítit žádné ryby.

Ale abychom se dostali k věci. Tento perfektní čtverečkovaný notes byl založen ve větším černo-červeném deníku. Vyhledala jsem v něm zápisek s dnešním datem před šesti lety. Byla neděle. Zápisek začíná slovy: „Neměla jsem opici“, přičemž předpona „ne“ je podtrhnutá. Přemýšlím, kde jsem tu opici mohla jenom nechat. Po šesti letech nemám tušení, ale vím, co dělám právě teď ve svých čerstvých dvaadvaceti.

Jsem sama o půl jedné v noci. V puse chřoupu asi desátou polo-máčenou sušenku a k přebujelému sentimentu už tu chybí jen kočka a kapesník.

Myslím, že je čas na křížek, aby byl na tahu konečně někdo jiný.
Autor Severka, 24.09.2011
Přečteno 415x
Tipy 26
Poslední tipující: G.P., Levandule, hatlapatla, Bambulka, teď už nikdo, j.c., prostějanek, Kyle, Juan Francesco de Faro, blue, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přidávám se k ostatním... píši kolečko a čekám na Tvůj křížek, šťastný křížek ;-)

10.10.2011 13:44:00 | Levandule

Kolečko. :-)

09.10.2011 16:48:00 | hatlapatla

V tom věku jsem taky nemíval opice ... pěkné dumání :)

30.09.2011 20:11:00 | teď už nikdo

Udělek křížek, nad notesem, nad sušenkou nad opicí, je ne sama nad sebou...
Moje přání 22
:o)
Jiří

27.09.2011 17:54:00 | j.c.

Přeju ti všechno nejlepší k narozkám a do čtverečku ti vpisuju smajlíka s úsměvem od ucha k uchu :-))

27.09.2011 13:51:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

Všechno nejlepší k narozeninám!

25.09.2011 11:34:00 | Juan Francesco de Faro

O ...tak a ani se nerozdělíš ? :)

24.09.2011 22:33:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí