Práce

Práce

Anotace: Nebojte ručičky moje dělat nebudete…

Prej přemyšlení bolí, ale co teprve práce. Co je to práce? Práce je potřeba proto abychom si mohli koupit chleba, rohlík, nebo na co máme chuť. Člověk stráví dvě třetiny života prací. Takže z toho vyplývá že se musíme upracovat.:) jenže statisticky nemyslí na to, že na nás někdy přijde kopr. Je to záležitost, která nám dává ochranu proti přepracování, ovšem nesmíme ji zneužívat pak se stává naším nepřítelem a při pouhé zmínce o práci dostáváme alergický záchvat. U každého se může projevit jinak. Ignoraci, rozčílením. Nejhorší je přehnaná relaxace pak člověk pičovatí ..
Proto si myslím , že nejlepší je zlatá střední cesta kombinovat spolu všechny možnosti tak aby byly vyvážené a jedna neohrožovala druhou. A hlavně nebát se práce, když je z ní člověk unavený je skvělá na zahnání chmur a zbytečného bezvýznamného přemýšlení. Práce tuží lidí poznáváme nové, také se zasmějeme a je to k nevíře těšíme se na den příští abychom si zase zapálili s kolegy.
Autor ottoW, 05.10.2011
Přečteno 274x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Práce není dobrá.
Máme z ní peníze a ty kazí charakter :-(
Já chci být zkažená :-))

05.10.2011 20:08:00 | Viktorie Zvalová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí