Fyzika

Fyzika

Anotace: zabijí fantazii...

Fyzika je jeden z mých nejneoblíbenějších předmětů. Téměř každé malé dítě žije ve svém malém vlastním světě. Ve světě, kde je možné vzlétnout při chůzi, kráčet po vodě, ale i pod vodou. A pak přijde do školy, kde mu pomalu odhánějí všechny ty naivní obláčky neviné fantazie, které jim poletují kolem hlavy. A místo toho, aby zkoumali nepopsatelnou chuť vody, měří její hustotu a nezajímavé ph.
Představovali ste si někdy, jaké by to bylo, kdyby se místo objemu a hmotnosti ve škole učilo o duši těles? Kdyby se stále věřilo, že hračky mají duši a ožívají, jen když spíme, namísto materiální představy o kusech dřeva?
Je jasné,že všechny odborné vědy popírají naše představy. Ale jen na nás záleží, zda-li se naplno oddáme moderní představě světa, kdy je i láska zaznamenaná v matematické rovnici.
A já vzdávám hold všem, kteří dočetli až sem a ani jednou nenamítli, že kdyby si všichni mysleli, že je možno létat, či dýchat pod vodou, hrozilo by velké množství zranění. Neříkám, že by lidé měli létat, ale mohli by doufat, že všechno čemu věří, je možné. Neboť i v obyčejné naději je velká síla.
Nemusíte souhlasit...chtěl jsem se jen podělit o svůj názor.
Autor Košťák David, 05.03.2006
Přečteno 607x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

fyzika je děsná!!! a nejen že zabíjí fantazii, ale ona dokonce zabíjí i mě:D a moje oči, pltž se je snažím udržet otevřený a ono to nejde:D

20.05.2008 17:55:00 | PoeziGirl

A ještě z chemie jsem měl pásové opary...

09.08.2007 18:59:00 | Bíša

Fyzika je můj nejoblíbenější předmět a doufám, že mi je souzeno se jí jednou živit. Teď ale k tvému dílku... je krásný, takže to nejde jinak, než dát 100%.

22.05.2007 17:17:00 | Neferehathor

V určitém věku umí létat skoro každý:-)))
Díky za hezký koment k mé pohádce. Líbí se mi, jak píšeš. Tvá dílka na mne dělají dojem člověka o maličko staršího... Kdysi mi jeden redaktor řekl, že jeden věk je takový, který odpovídá našemu zjevu, druhý značí způsob, jakým se dokážeme vyjadřovat a ten třetí - to je náš písemný projev...

06.05.2007 17:39:00 | Juhunka

Taky nemam rada fyziku :))

07.01.2007 21:57:00 | babykiller

Mám moc rád fyziku, věřím v její zákonitosti. Zároveň rád lítám v oblacích. Jde to obojí. Souhlasíš?

28.11.2006 23:22:00 | samuraiJack

Přidávám se do kroužku tšch, kteří nesnášejí fyziku. Co dodat? Máš pravdu myšlenkově, napsáno hezky, poslední věta mi příjde zbytečná. A vůbec..80b. Líbilo se mi to.
P.S.-www.totem.cz

07.04.2006 23:49:00 | WhiteShadow

Vždycky sem si myslela, že když bude chtít, hodně chtít stačí natáhnout ruce a letět..kam bych chtěla, za kým chtěla ale hlavně být pryč:) A tak trochu věřím i do dnes..Jen už víc realističtěji:)
A fyziku taky nenávidím, před každou hodinou se klepu, že mě vyzkouší a to pak dopadne..=)

09.03.2006 20:58:00 | makretka

Každý má možnost volby ale málo kdo ji využije. Bohužel to tam nebylo uvedeno ale předpokládám, že fyziku máš rád ale i tak stále věříš, že pod vodou se dá dýchat ...
Je to moc dobré

08.03.2006 14:10:00 | ebs

Zdar.... parada, myslím, že si to vystihl naprosto přesne :) souhlas :) Mej se

06.03.2006 12:01:00 | Meliorist

JoJoJO! To je všechno pravda (nesnáším fyziku, a to hlavně proto, žeji neumím :() 1OO

06.03.2006 10:00:00 | Kristýna M

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí