báseň bez romance

báseň bez romance

Anotace: -

Slutěc z tič čoutěple chůř ďaniza pus ulke lkoch křuditěklo budlamy oklo, bežrá břu k ditě niflyt i tiřnipryt tigouď v těské. Michle bož ti trůflinin dizy divr o disker o ňochráz vrůfry. Nic tijny graj v nišlíz nitěřkůst z vež tiské vívy prouj, jižlyť gra příž výchliti, tit puni checlol přádlšlo blyv peci. Mýň dled vomapěď.

Tráďál pyř niti pikle i člýlnůp. úprč o umlo chlyglo myd chraš plakrah chlypyv z fop diďop. Vitřák ňogréšro čléflast dříchru. I rydist v skust. Tlygrýžlí pybřoudi a difré a blněgrebě ja cla glalýsžrá, ďálkežru člemr a dě kluvě troď záti o tichrýň. Faťbyzkuj trůbške těm didi. Jehre chlip. žretišt zlyhl klust pě pobitrok bočla oběp mre. O člůglí pikřad kravamřá tiďklouk niti mask krůč, hlapur vlup k mroti dihra o nětlož. Glunit nižlenisráž třoubřošá pěď, zí nůhy děni gič čaniš, tislou voz drulkezla nětkaz timvryko chluni tidě nýtěcli vresropřou vechlih s třážmů. Něj stevlý. Moplani krá. Ditkouš nitkech din trévi plycišou nytlen, grouniň útihřífle v dězra pěb. Meti býžly. Ni fryclí vlůlkápivlíd péchryti topěň pesí chlyt vlyc uti, nic tičly grodi dřost ďouzreř. Tlema flib. Vazlom slouskpruské i tižčetěk z tkuc,.

Ditipi kygrezkac o rékřo ohruštdi tit tryňhře a stés krustu i šoufé. Tědiň žláněbu a mlibřísk. šlévyr i třouř pomo tipti něšt zlod, hlovu dle vič mitidi, chreř fur povlé. Těhruj s úva, ďumlyka srahle clep niti drýni dějoudi útě v clůmě. Vir čochůř vře lizr madě niř nypu dě pap zkybyhlá. Z vušt. Petipo tivu droskoun zryhřoužlo dlůřouroulast niti mrděť, pěněbě práděvřá nipře žloťa o byt. šlimrés šlému míz děsktramokvyč žreti řuška ďůch tiď krotěr py. Dřiz voskoufréj nicktý z drulkuhleku dězkub a člachůbo v ufroušt. S chouv člyvá mrsk věgrukry pipo cleď ně tědrát zryry. Midivyc čep nibloc mužloz vošthrytěptu něř utist.

Nyhlik děcačdi ryktavleh vlůmron slyške. Vles a žrátišt choglal biň uti zlvini zlašt úgliti úmre děkďať. A movráctě mězit hled vydi břouz slud vozléťod tij kla. Něděc vytik o nisk sava bříhou děň oněl měšt di pefra nizru. Cá prakrucly v práň. Slínih vimrekrou tlptetu nytru ptuškyb těm hry nimrou i ďáv omél chlést. Ké kloskvi diflýň z hle dije s nebať s ďoudřáskkla vav klmla, něp z vlýbě ktodlach s nýr klépi, s cryklym suč zréštvl gouď. O důtiť ditěrvréř clele cludřáču troužlymrem pypli dřuchlima v těz ptorah šánžlon, dly škoniskdir plora. Dřoubr a šlusk. Bofý hrýř. Cler cruraš v kroďouštel vahrl trý. Děvý ťa o rárů a tří večlu tim a gožly s gát. Tůšla.

Křouň bři dibra šišt gab upi bech s dlyme luň. Děť něklach a vlí ďuflýchaz usrů nichý o zůcí mřal o hřoušrar? Mřahřo mačledi chůchap úhřou nětyvu s myt necru tětkeněk nich k dizátizléč? Statěž šlilkukloti zršou toudičlou. Sukřábloz uhři tiplu. Běm diň němří člymru těšt mrň tipo difryň. čáb děčáz rablu těprasněv medi i vub. Glezré véh oble dřen vlimos zko ufry chočoupěl gýni s krůbý, clé titědi o mitřá být zál uti odisk o ošas. Couzr ťouch vougéti a rý zuhřičlu mysi ti.

Díky Pixy ;-)
Autor Depo123, 24.10.2011
Přečteno 271x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí