Bílá krása

Bílá krása

Anotace: Vymyslete stotisíc důvodů, proč je asi labuť bílá. Nebo aspoň dva.

Proč jsou labutě bílé? Je to asi stejná otázka jako, kde se vzal svět a proč je moře slané. Není na ni správná odpověď. Ale zase tu máme tisíce nápadů, které mohou být plny dětské fantazie a představivosti.
Proč je labuť bílá? Třeba přiletěla z pohádky. Nějaký spisovatel si vymyslel nádherného tvora. Jakou mu dát barvu? Třeba bílou......Bílou barvu nevinnosti.
Ptáme se, proč je labuť bílá. Proč se radši nezeptáme, proč není černá nebo proč není růžová? Proč není puntíkatá či prouhatá. Možná je bílá, protože ji pocukrovali ruce náhodného chodce. Možná je bílá proto, aby nás nutila přemýšlet.
Labuť je bílá, a má k tomu svůj důvod. Opravdu by bylo zasněžené labutí jezero tak romantické, kdyby byla labuť barevná?
Autor Skalain, 02.05.2006
Přečteno 468x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podívej se na labuť je elegantní,krásná a v pohybech má něhu a proto musí být bílá,protože bíla barva toto utváří.Zkus si vzít vatu do dlaně ona přectavuje bílou a apk se zakoukej do labutí a ten pocit v ní najdeš tak jak ve vatě.

02.05.2006 22:22:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí