Hudba

Hudba

Anotace: co je vlastně doopravdy hudba?

Hudba

Co je to vlastně hudba? Ano jistě, ve slovníku se dočtete a většina lidské populace vám řekne, že to je uspořádaný sled zvukových událostí v rytmickém časovém průběhu, jejichž uspořádaní a výběr určují kvalitu a estetičnost. Ale tohle já nemám na mysli. Mě spíše zajímá proč to lidi dělají. Určitě ne, protože se nudí. Je to pro komunikaci s lidmi, je to možnost vyjádřit své pocity, myšlenky, názory. Někdy její účel je rozesmát, někdy zase dát jak se říká „brouka do hlavy“. No jo, jenže toto všechno se týče hudby ve které se zpívá, recituje a nebo rapuje (mluví). Ale jinak je tomu u hudby žánru: jungle, dranbasse, mystick a spousty dalších, kde hraje pouze hudba. Tyto žánry nejsou zde proto, aby pojednávali o tématech typu láska, politika, sex, peníze, drogy a spousta dalších stejně závažných témat. Jsou tu protože, tato hudba uklidňuje (aspoň mě a lidi v mém okolí, kteří stejně jako já mají rády tuto hudbu). Jelikož se tam nevyskytují slova, tak není nic, co by odvádělo moje myšlenky jinam. Tudíž se můžete v klidu ponořit do veliké hloubky tónu a prapodivných zvuků. A co naleznete v této „studny“ zvuků nalézt? No to je podle mě individuální, ale já prostě a jednoduše „vypnu“.
Prostě jsem přítomen pouze fyzicky a ne psychicky, opustím svoje tělo a jdu se podívat do vesmíru, vedle mě lítají barvy, komety a dalších objektů. Je to prostě skvost. Je to krása, když opustíte tento svět, ve kterém čas jsou peníze a peníze moc. Když jste takzvaně „vypnutý“ tak této hmotné věci neřešíte. Takže to shrnu. Hudba je jakási brána, pomocí které opustíte planetu země, a načerpáte sílu, až se opět vrátite.
Autor James Tony, 18.06.2006
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víš, na některé otázky asi odpovědi nenajdeme nikdy..hudba určitě n ení jen pár tonu seřazených za sebou tak, aby to dělalo nějak estetický dojem. Není to pravda, je to přeci více, je to celý svět...vždyť každý si v sobě nosíme melodie, které vybrkává naše duše:o) Hudba je třeba zrovna ta cesta do vesmíru, ale taky oár pampelišek na rozkvetlé louce...cokoli co tě dělá šťastným. Zkus tu myšlenku rozvést, pak ti dám 100%:o) pa Sunny

18.06.2006 13:22:00 | Sunny

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí