Zlatá potvora

Zlatá potvora

Anotace: -

                        Zlatá rybka
Chytila jsem zlatou rybku no co koukáš i holky rybaří.Chytila jsem zlatou rybku né ta se nesmaží.Přála jsem si trochu lásky,štěstí ať se mi daří,to co chtějí všechny holky co rády rybaří.
Zašustilo rákosí a jde ke mě krásnej chlap,že prý by si se mnou popovídal rád.Pěkně jsme si povídali až brzy nad ránem,řekl že jsem měla štěstí a spala s don Chuanem.Úsvit ranní rosou zvlhnul stejně jak má tvář,jaké že to bylo štěstí opustil mě lhář!Od tý doby k řece chodím čekám až se zadaří,nejdřív zlatou rybku chytím a pak ji usmažím.
Dávejte si holky pozor na svá přáníčka,mohla by vás překvapit zlatá rybička!
Už mám doma pěknou sbírku zlatých kostiček a na ryby se mnou chodí i můj hošíček.Už mi není nikdy smutno lásku svojí mám,sice mu jsou jen tři roky však ryby chytá sám.
Přišel slzy na krajíčku..zlatou rybku mám chtěl bych jedno přání splnit..ať přijde táta k nám.
Prosím odpusť mi tu krutost milej hošíčku..se slzami v očích jsem vzala pánvičku.Věř mi lásko moje malá táta jednou přijde sám..i mě chybí noc co noc tohle ale není práce pro čarovnou moc!Zaklepání rozeznělo ještě mladou noc,dobrý večer a pěknej chlap prosí o pomoc.
Jak ucítil vůni ty zlatý rybyčky,bylo jasné hned že bez táty není už můj chlapec maličký.Jen ochutnal masíčko týhle rybky zlatý,rád si nechal říkat navždy táto,taťko,tatí.
Autor Liška76, 25.10.2011
Přečteno 278x
Tipy 7
Poslední tipující: angellka, hybridka22, CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí