NÁZOR NA SVĚT

NÁZOR NA SVĚT

Anotace: -

ANOTACE

Jeden kolega v psaní brkem se mě ptal na názor na tenhle podělanej svět. Zprdele otiskuji svojí reakci i na tenhle čerstvě překopaný Litérrr

Svět je příliš spletitej a různorodej na pochopení a s jedním jediným názorem na tak komplexní a komplikovanou věc těžko můžeš vymezit svůj postoj. Takže spíš než o názoru bych mluvil o souborech názorů dle toho jaký chrakter ta či ona dílčí věc celku má a jakými disponuje vlastnostmi. Svět zdaleka není jen dobro a zlo - černej a bílej, ale ve všech odvětvích máš spoustu mezistupňů. Takže udržet si konzistentní názor na tenhle komplikovanej a stále se měnící svět je pouhá představa daného jednotlivce, který si myslí že má svůj pohled a postoj k věcem kolem pevně danej a nic jím už neotřese. No a jak jistě víš milý Párku tak ve škole nás nutily rvát do sebe informace pod parou ale striktně nás odrazovaly od vlastního názoru a samostatného svobodného smýšlení. Ergo jsem produkt komunistické a postkomunistické výchovy a chybí mi kritické smýšlení. Čímž se tímto kreténsky věcným popisem dostávám ke skutečnosti že bych vlastně ani žádnej názor mít neměl. Přesto mívám na každou dílčí věc celku tolik názorů, že to začíná připomínat nekonzistentní kašovitou hmotu, a to se pak všeobecně nazývá SRAČKA. Tedy koukám jakou přestřelenou reakci ve mě tvá otázka vzbudila a jistě je zajímavé pouvažovat zda je konzistentní názor na tento jistě pozoruhodný a zároveň i poněkuď zemitý svět vůbec možný, a nebo zda je to jen pouhá představe toho, kdo si myslí že je nějaký stálý názor na stále se měnící svět vůbec reálný. Ale každopádně můj názor na svět je takový že svět je tu samo sebou, bez pointy, bez myšlení a bez názoru. O to větší div že slepé evoluční síly dokázaly stvořit bytost jež si uvědomuje samu sebe.
Autor ZENITZERO666, 25.10.2011
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí