Přátelství je jenom sen

Přátelství je jenom sen

Anotace: Tadle věc co tu smolim je protože mě zklamali lidi kterym sem nejvíc věřila...

Zdá se Vám taky někdy že máte okolo sebe lidi který vás maj strašně moc rádi?! Chyba někdy se v přátelích můžete strašně moc zmílit a pak vás to dostane jenom do nejhorších stavů... Nevim jak vy ale uvažovala sem nad timdle z jednoho prostýho důvodu a to je přetvářka a hraní na obě dvě strany podle toho jak se to komu hodí.. Bohužel,pro vás je to vždycky to nejhorší ale jak tomu pomoct?! Netušim ale jedna rada do života spoléhejte jenom na sebe a kamarády berte tak že je máte rádi ale neříkejte jim všechno,jinak se utopíte v tom nejhošim a to jsou drby a zklamání... Kdo nepoznal uvidí sám že se jednou musí přijít ten žal a smutek.. a že ta bolest je docela nepříjemná.. a přátelství?! Pak se rozplyne jako voda.. Nebo krásnej sen...
Autor sweetdom, 14.07.2006
Přečteno 417x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

největším přepychem člověka přeci je, že může odpustit... nezapomínej na to

31.10.2006 14:45:00 | Fobie

souhlasím s tím ...na druhou stranu..., člověk se tomu musí oddat, protože když pořád a neustále se ohlížíš, co kdo o tobě říká, tak jak pak Oni můžou věřit tobě!?
Můj případ to s tebou zrovna není, ale taky jsem měl takovýhle ,,kamarády" !

22.09.2006 11:04:00 | __NEMO__

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí