Když vidím srdce...

Když vidím srdce...

Anotace: -

Většinou když uvidíme například na obrázku srdce... Všichni si vybaví lásku, přátelství, rodinu...Bohužel si málo kdy vybaví život, protože srdce je přeci orgán, který nás drží i při životě! Ale je pravda, že i já si raději vybavím lásku..Pod kterou by měla spadat i důvěra, bohužel ne vždy je ve vztahu důvěra a pravá láska, někdy je to jen o sexu...Další třeba říkají sladká slova, jejich doteky jsou tak hřejivé u srdce, my jim věříme, ale přitom ten, který nám říká sladké řečičky, jehož polibky a doteky nás hřejí u srdce nás může podvádět a my o tom nemusíme vědět! =/

Ale pod srdce se nám vybaví i přátelství a rodina, to je táké láska..Sice už láska z jiného hlediska, ale pořád! Někdy je přátelství více než láska, kolikrát si přátelé věří více než milenci, na přátele se můžeme kdykoliv spolehnout...Tedy pokud je to vážně dobrý přítel, ale berme to tak, že je... Tak samo rodina, pokud to není rodina, která nás hned opustí, třeba jen kvůli toho, že jsme jinak orientovaní, nebo že jsme uvízli na pití... Dobrá rodina se nám snaží pomoci, když jsme jinak orientovaní toleruje to, když začneme pít, snaží se nám pomoci, když se nám něco stane, potřebujeme drahou operaci na kterou nemáme a bez které nemůžeme dále žít,, tak se nám na ni složí...Prostě nám berou takové jací jsme a snaží se nám za každou cenu pomoci, věří v nás a my jim to naoplátku oplácíme svou láskou, kterou se jim snažíme dát najevo a oplácet ji tak, jak se k nám chovají k nim...

Někteří jsi možná řeknou... Co to je..?! Co to má sakra znamenat??!  Co to tu ta blbka mele?! Co ta o tom ví??! Ale někdy toho ví i 13ti letá holka více než dospělí, kolikrát si dospělí neuvědomí své chyby... Ano..Je pravda, že v mém věku si dětska hrají na frajery. Předhánějí se v tom, kdo má víc poznáme, kdo udělá více hloupostí, kdo už pije, kouří a podobně, ale ne všichni jsou stejní! Kolik lidí v mém věku prožilo tolik sklamání, bolesti, ale i lásky a rodosti.

Proto se neodsuzujmě z prvního doujmu, ale snažme se všechny poznat i z té dobré stránky! Zkusme se nad sebou zamyslet, zamyslet se nejen nad jinými, ale i nad sebou a svými vlastnostmi! Věř me si, pokračujmě v tom, včem jsme dobří, co nás baví, na co se cítíme!

Každý by měl najít jak své slabé, tak silné stránky! A pamatujme si! Neměňmě se kvůli jiným, oni se kvůli nám také nemění! Nehrajme si na to co nejsme, mluvme pravdu, nedělejte ni, co byste nemohli vrátit zpět!
Autor Adrilus, 26.10.2011
Přečteno 346x
Tipy 6
Poslední tipující: Adrilus, Richter Rosenheim, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí