Výlet, jak by to mohlo být

Výlet, jak by to mohlo být

Anotace: Život si s námi někdy dost krutě zahrává, představte si že se vám stane toto:

Dostanete poukaz na výlet do Egypta. Jste štastný že tam můžete jet zadarmo. Ihned zdělíte toto štastnou novinu svojí ženě, ta však řekne: ,,Jed sám, já budu doma. Kdy se tak vrátíš?" Nevíte co si máte myslet, ale aby byl klid tak řeknete:,, Asi za dva měsíce, chci si to pořádně užít." Manželka jen přikývne.
Balíte si věci a přemýšlíte proč nechce jet. Myšlenka na to vám nedá klidu ani na letišti. Nakonec dorazíte do Egypta. Pyramidy jsou úchvatné. Po několika dnech se rozhodnete jít na průzkum okolí, ale nějak zabloudíte a jste uprostřed pouště. Po dlouhém vyčerpání na razíte na svého bratra, jenž pašuje kokain.
Veseli si poklábosíte a on vás veme sebou. Tak si tak létate nad deštnými pralesy, a on vás bratr vyklopí dolu a řekne: ,,sbohem, to je za to místo, které si mě ukrat." Odlítá pryč.
Tak jste někde v lesých Brazílie. Bez jídla, pítí. S Sebou máte jen hodinky, kapesník a malý nožíky. Následujíci dny přežívate jak se dá. Když se po několika dnech útrapy dostanete domu. Najdete v posteli svojí ženu s vaším nejlepším přítelem. Žena má v ruce dítě, ale to dítě je vašeho kamaráda, jelikož vy máte poslední dobou problémy.
Nemůžete popadnout dech. Manželka se na vás podívá s usměvem řekne: ,,Drahoušku není krásný, a Mario pojď sem." Příjde žena vašeho kamaráda a v ruce má dítě: ,, Tohle je tvoje, řekne Maria. Koukáte na ně nechápavě, přitom všem, při všech hadech a různé havěti, jste zapoměl že jste se milovali před devíty měsíci. Jste štastný je to zdraví kluk, a přítele vykopnete z postele.
Autor Divant Delvare, 27.07.2006
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí