Život na 100%

Život na 100%

Anotace: Vlastně to není ani úvaha... jenom takové to vykecávání. Ale i to je potřeba, no ne?

Už jste někdy přemýšleli nad tím, jakej je život vlastně svině? Kolika z vás někdy na 100% vyšlo něco, co jste si plánovali? Kolika z vás přálo to štěstí, aby vám vyšla čísla ve sportce, abyste získali toho/tu opravdu vysněného/vysněnou? Kdo z vás může s klidem říct, že život mu vždycky přihrál ty správné karty?

Snažíte se být dobrým člověkem, ale ať uděláte cokoliv, vždycky někomu ublížíte, vždycky na tom najde někdo něco špatného. A kdo za to může? Vy? On? Nebo kdo? Co je to potom za spravedlnost? Potom, až stanete před Bohem (teda ne, že bych byl věřící, to je jenom... prostě jenom tak) a on se zeptá: "Ublížil jsi někdy někomu?" Kdo může říct ne? Jak se potom může člověk dostat do nebe?

Víte, každý má na světě nějaký úděl. Pro někoho je to nikdy nepoznat bohatství, pro jiného zase nikdy nepoznat rodinu. Už jste zjistili, co je váš úděl? Já nejspíš ano (a není to ani jedna z těch věcí, co jsem jmenoval... i když trocha těch peněz navíc by se hodila). Důležité na tom je, že o něm vím, že chápu jeho smysl, že si dokážu uvědomit, že tohle je potřebné. Je to určitá schopnost pomoct lidem. Víte takové to vrozené psychiatrictví. Zní to asi blbě, ale kdo zná někoho takového, určitě ví, o čem mluvím. le problém je v tom, že se s tím nedokážu smířit. Není to proto, že mi to vadí, ale proto, že to nezvládám. Nemám dost "síly" na to, abych tohle unesl. Znám další tři lidi, kteří mají stejný úděl. Tři holky, abych byl přesnější.

Jedna se s ním vypořádala bez problémů, řekl bych, že ji to dokonce baví. Dokáže poradit, utěšit, vyřešit... Nejspíš jsem jí to nikdy neřekl, ale už jenom proto, že ona tady je, je pro mě život snesitelnější.

Druhou jsem potkal na chatu. Taky se s tím dokázala vypořádat, sice ne tak dobře, jako ta první, ale tolik jí to netíží. Když se jí vypovídáte, cítíte se lehčí, možná jenom proto, že to muselo ven, ale zase kolika lidem byste se svěřovali. Jí se svěříte bez problémů, pár vět stačí na to, abyste zjistili, že jí opravdu věřit můžete, že jí můžete říct cokoliv, a přesto vás pochopí.

A třetí... Je dost dobře možné, že ona o své schopnosti ani neví. Ale z těchhle třech holek je asi nejsilnější. Ani jí nemusíte nic říkat, prostě už jenom to, že jste s ní, vám dává pocit nově získané energie. Ona nevědomky pomáhá lidem, rozdává úsměvy na všechny strany, vedle ní se prostě nejde mračit. A když už se jí svěříte, vždycky najde onu spletitou cestičku, po které byste se měli dát. Jí z těch třech asi obdivuju nejvíc. Není to tím, že by snad byla nejlepší, ale tím, jak to dělá. Takovouhle osobu potkáte jednou za život, možná ani to ne. Ale já jsem vděčný za to, že jsem ji potkal. Tohle je asi jediná věc v životě, která mi na 100% vyšla.
Autor dark_stuff, 29.07.2006
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úděl je těžká věc, ten, kdo ho zná, je šťastný. Ví, proč je na tomto světě. Někdo svou cestu hledá celý život a nenajde ji. Někdo ji najde až když je už příliš pozdě. Někdo se s ní nedokáže vyrovnat. Ale kdo ví, co když právě to, bylo jejich údělem?

Nicméně Ti k takové zkušenosti blahopřeju, měl jsi štěstí ;)

01.06.2007 17:40:00 | Emis

Ono asi ani nejde, aby člověk jednal vždycky správně a bezchybně. Ale myslím, že když si osvojí jisté zásady a vc srdci objeví lásku, pak je možné, aby se choval dobře a pěkně ke všem lidem. Lidi vždycky budou mít nějaké narážky. I kdyby ses choval správně a bezchybně, pokaždé si něco najdou. Já si z toho nic nedělám. Pokud mám čisté svědomí, ať si brblají, jak chtějí.
No a Bůh není nějaký přísný soudce, který na nás v okamžiku smrti vychrlí naše hříchy. Především je to Někdo, kdo nás má nesmírně rád! Odevzdat se Bohu, znamená odevzdat se lásce. I tak budeme nejspíše chybovat (jsem jenom lidé), avšak určitě méně, než když žijeme bez Boha. Tak hodně štěstí:-)

S požehnáním

30.07.2006 09:50:00 | Hippy

Děkuju za pěkný komentář :-D... máš pravdu, je to napsané trochu divně... měl jsem zrovna depku, to se na tom asi podepsalo. Jinak, hodně štěstí do vztahu!

29.07.2006 23:23:00 | dark_stuff

Pěkný obsah. Sice napsané trošku zvláštně, ale líbí se mi to, ten popis oné dívky. Znám jednu podobnou, která ale když je naštvaná, tak je zas příšerně skrznaskrz příšerná. Je jako aprílové počasí, buď těší všechny kolem, i otrávené učitele nebo všem naopak zkazí náladu tak dokonale, že se nikdo nebaví. Já jsem se přes to přenesla, bavím se i když ona má blbou náladu a užívám si s ní, když má dobrou. Je to kámoška jak na kdy... Ale zpět- taky se mi teď podařilo konečně něco na 100% - mám bezvadnýho kluka, tak skvělého jako jsem nikdy nepotkala. Je to osud, každý má svůj úděl, jak říkáš.

29.07.2006 20:01:00 | Nerien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí